2014'te Okuduğum En İyi Kitaplar - Etkinlik

12/27/2014, BY Buse Güler - 6 yorum:

Herkese merhaba ! 
Nasılsınız ? Ben iyiyim, yeni yeni iyi oluyorum :D Üzerimde bir ağırlık vardı ve kitap okuyamıyordum. Herkesin bayıldığı kitapları yarım bıraktım, o derece. Benimde seveceğim kitaplardı. Ama daha sonra Fırsatçı serisine başladım veeeee geri döndüm! :D Beni kendime getirdi, normalde pek yapmadığım birşey yaptım serinin üç kitabını da arka arkaya okudum. Eğer hala okumayanlarınız varsa bir bakın, pişman olmayacaksınız. 

Uzatmadan yazımın amacına geleyim. Optik'in Kitap Blogu bir etkinlik başlatmış; 2014'te Okuduğum En İyi Kitaplar. Zaten yorum girmiyorum bari etkinlik yazısı yazayım dedim :) 

Okuma hedefimi tamamlayamadım. Şuan 34. kitabı okuyorum. 2014 pek verimli geçmedi benim için aslında. Okuyamadığım, kendimi veremediğim, odaklanamadığım dönemler çok oldu. Umarım 2015 daha iyi bir yıl olur hepimiz için :) 

Hiçliğin Kıyısında - J.A. Redmerski | Alıntı

11/28/2014, BY Buse Güler - 6 yorum:



Herkese merhaba :) 

Çok beğendiğim Hiçliğin Kıyısında kitabından alıntı çıkarmamak olmazdı. 

Bu sefer farklı birşey denedim resimlerin üzerine yazdım, uğraştırdı biraz, resim bulmak çok zor :D 

Eğer hala yorumumu okumadıysanız tık tık.

Alıntıları görmek için sizi yazının devamına alayım :) 



Hiçliğin Kıyısında - J.A.Redmerski | Yorum

11/26/2014, BY Buse Güler - 2 yorum:

Herkese merhaba.
Tadı damağımda kalan bir kitabın yorumunu yapmaya geldim :) 

Kitap az önce bitti ve arayı açmadan hemen yazmak istedim. Kitaba olan duygularım, kitabın kendisi gibi epey yoğun aslında. 

Spoiler vermeden, o muhteşem sonundan -bir çok açıdan muhteşemdi- bahsetmeden yorumumu tamamlayabilirsem, kendimi tebrik edeceğim. 

Evet fazla uzatmadan size karakterlerimizden, kitabın nasıl başladığından bahsedeyim sonra yorumuma geçebilirim :)


Ukitap Takaslarım :)

11/23/2014, BY Buse Güler - 16 yorum:
Herkese yeniden merhaba !

Ukitap'a artık bende üyeyim :) Sitenin adını duyalı çok olmuştu ama, üye alımını kapatmışlar. Sadece kayıtlı olan üyeler davet ederse üye olabiliyorsunuz. Sağolsun Pınar abla beni davet etti ve üye oldum. 

Ukitap profilim için buraya tıklayabilirsiniz
Elimde o kadar çok fazla kitap vardı ki, artık elbise dolabımın üzerine koymuştum. Neden aldığımı bilmediğim, seri halinde alıp da ilk kitabını beğenmediğim, hediye gelen kitaplar falan vardı işte. 

Aslında ben bunları blogda yarışma yaparak verecektim sizlere :D 

Ama bazılarını takas yapmaktan zarar gelmez değil mi ? Çok yakında yarışma ile bir kaç kitabımı vereceğim zaten, takipte kalın :D 

Şimdiye kadar toplam dört takas yaptım, ama son takas kitabım henüz elime ulaşmadı. O yüzden üç takasımı sizlerle paylaşacağım. Hepsini tek tek değil de, aynı yazıda yazmak istedim. Bakalım neleri takas yapmışım.?

Kitap Alışverişi #13, #14, #15 ve #16 :)

11/23/2014, BY Buse Güler - 9 yorum:
Geri döndüm ! 

Herkese merhaba :D 

Eğer hâlâ takip edenleriniz varsa, uzun bir süredir buralarda olmadığımı anlamışsınızdır.
Bilmiyorum, yazasım gelmedi. Yazmaya da kitap alışverişlerimden başlamak istedim. 

Yaptığım dört kitap alışverişinin yazısını okumaya davet ediyorum sizi *-*

Aşkın Müziği - Kylie Scott | Yorum

11/05/2014, BY Buse Güler - 2 yorum:
Herkese Merhaba !

Beni şaşırtan, beklentilerimin üzerine çıkan, karakterlerini, konusunu çok sevdiğim Aşkın Müziği'nin yorumu ile sizlerleyim. 

Yorumuma geçmeden önce; Rock grupları ile ilgili bir kitapla daha önce tek bir deneyimim olmuştu. *TutkuluNotalar* Seveni çok biliyorum ama, hiiç bana göre bir kitap değildi. Normalde de rock grupları ile pek ilgilenmem, sanırım tüm gruplar böyle, bana göre değil demiştim. Ta ki Aşkın Müziği'ni okuyana kadar ! 

Bir önceki rock grupları ile ilgili olan vasat deneyimimden sonra, Aşkın Müziği ilaç gibi geldi, bana böyle kitaplar ile gelin !
 Demek ki adam grubun yıldızı falan da olsa, sevdiği kadını paylaşmadan, ona sahip çıkabiliyor. Buradan anlıyoruz ki, iş adamda bitiyor :D

Neyse ben en iyisi biraz kitaptan bahsedip, yorumuma geçeyim :)

Mezara Mahkum - Jeaniene Frost | Yorum

10/27/2014, BY Buse Güler - 2 yorum:
Herkese merhaba!

Kitaplığımda unuttuğum Gece Avcısı serisinin dördüncü kitabı Mezara Mahkum'un yorumu ile karşınızdayım :)

Gece Avcısı serisine hayranım, yazarına, karakterlerine ve konusuna gerçekten benim çok hoşuma giden bir seri.
Ama işte gerilerde kalmış, unutmuşum. Okuma Şenliği kapsamında bitireceğim inşallah seriyi :)

Yorumuma geçmeden önce serinin ilk üç kitabının yorumlarını okumak isterseniz linklere tıklayın :)

Öncelikle yorumumu yaparken, elbette konusundan bahsedeceğim ve bunu yaparken ister istemez, bundan bir önceki kitap Mezarın Dibinde'yi okuduğunuzu varsayarak yapacağım yorumumu. O yüzden eğer spoiler almak istemezseniz, yorumumu okumayabilirsiniz :)

Güz Okuma Şenliği - 1. Ay Raporu

10/26/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:

Merhabalar.
Bir süredir blogla ilgilenemiyorum, hatta bu listeyi yazmayı bile unutmuşum. Başka bir blogda görünce bende yazayım dedim.

Güz Okuma Şenliği'nde bir ay geçti bile. Bakalım ben neler okumuşum?
Aslında pek memnun değilim okuduklarım çok az geldi bana, fakat başlayıp yarım bıraktığım kitaplar var. Hoşuma gitmediler onları okuyacak havada değildim ve bayramda falan hiç elime alamadım kitabı. Ona göre idare eder işte. Umarım bundan sonra daha çok okurum :)

ÇEKİLİŞ SONUÇLANDI :)

10/22/2014, BY Buse Güler - 4 yorum:

Herkese merhaba !
Çekilişimiz sonuçlandı :)

İşte kazanan iki isim :

SEVTAP CÜNTAY ÇAĞLA DEMİREL

Kazanamayanlar üzülmesin çekilişlerimiz devam edecek :)
Kazananları tebrik ederim, blogun facebook sayfasına iletişim bilgilerini yollamalarını rica ediyorum. Katıldığınız için hepinize teşekkürler :)


Hep Seni Bekledim - Jennifer L. Armentrout | Yorum

10/20/2014, BY Buse Güler - 1 yorum:

Merhaba arkadaşlar,
İlk kez pek memnun kalmadığım bir Jen kitabının yorumu ile sizlerleyim :)
Konusunda, karakterlerinde falan sorun yoktu. Yine çok güzeldi, karakterler ve diyaloglar. Fakat çeviri, beni çok sinir etti. Yahu ben böyle şeylere takılmam dedikçe önüme böyle kitaplar çıkıyor :D
Öncelikle konusundan bahsedeyim, daha sonra yorumuma geçeceğim.

Kitap Alışverişi #12

10/17/2014, BY Buse Güler - 6 yorum:

Merhabalar ! 
Yeni bir alışveriş yazısı geldi. Nisan ayındaki kitap fuarına kadar birşey almayacağım diye ben direttikçe, gözüme kitaplar takılıyor :D Bu alışveriş biraz zorunluluktan oldu diyebilirim. Onu anlatacağım.

Yazıma geçmeden önce, hala devam eden çekilişe katılmak için buraya tıklayabilirsiniz.

Neler aldığıma bakmak için sizi yazının devamına alayım :D 

ÇEKİLİŞ ZAMANI !

10/14/2014, BY Buse Güler - 48 yorum:

Herkese merhaba ! 
Okuma Köşem, uzun zaman sonra yeni bir çekiliş ile karşınızda :)
Bundan sonra arayı bu kadar açmamayı düşünüyoruz :D
Blogda ki takipçi sayısı 200'ü geçtiğinden beri bir çekiliş yapmak istiyordum bugüne kısmetmiş.
OPTİMUM KİTAP sponsorluğunda 14-21 EKİM TARİHLERİ ARASINDA 

Çekiliş ile 2 Kişiye 

 ÇİRKİN GÜZEL kitabı HEDİYE

Çekilişe Katılmak İçin Yapmanız Gerekenler:

Şartlar:
1. Blogumun takipçisi olmanız,
2.Facebook sayfamın takipçisi olmanız.
3.Facebooktaki çekiliş görselini 2 arkadaşınızı etiketleyerek herkese açık paylaşmanız,
4. Son olarak da blogun altına blog ve Facebook takipçi isminizi, Facebook paylaşım linkinizi yorum olarak bırakmanız gerekiyor.

Herkese bol şans !


Umuda Uyandığım Gün - David Baldacci | Yorum

10/09/2014, BY Buse Baran - 2 yorum:


Merhaba :)


Güz okuma şenliği için okuduğum ilk kitabımı yorumlamak istedim. Aslında bir günde biten kitaplardan. Ama test kitaplarından vakit kalmıyor :(


Hemen konusundan bahsedeyim. Jack Amstrong uzun yıllar orduda görev yaptığı için ailesiyle yeterince ilgilenemeyen bir adamdır. Fakat şimdi ne ordu vardır ne de sağlığı ... Milyonda bir görülen hastalığa yakalanmış ve yatalak kalmıştır. Yaşama ihtimali ise sıfırdır. Yatak odalarına dahi birilerinin yardımı olmadan çıkamıyordu. O yüzden aşağı katta yatmak zorunda kaldı. Jack' e en çok da bu koyuyordu . Hayatı yitip giderken eşi Lizzie nin sıcak tenini hissetmek istiyordu. Sağlığında üç çocuğunu da ihmal etmiş, nasıl büyüdüklerini göremediği için büyük pişmanlık duydu. Öleceğini düşündüğü için hepsine birer mektup yazdı. Şimdi tek isteği Noele kadar yaşamaktı.

Book Challenge Tag | Mim

10/09/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:


Tekrardan merhaba :D 
Bugün kendimi bloga verdim *-* Arka arkaya yazıyorum vallaha :P Bekleyen mimleri yapma zamanı. :D

 Bin Tatlı Yıl  blogu beni mimlemiş. Teşekkür ederim :) Ama sorular benim hep yanıt vermekte zorlandığım sorular. Ne diyeceğim bende bilmiyorum. İlk aklıma geleni söylerim sanırım :D
Sorular ve cevaplar için sizi yazının devamına davet ediyorum :)

A'dan Z'ye Kitap Cenneti | Etkinlik - Mim

10/09/2014, BY Buse Güler - 5 yorum:
Merhaba ! 
Canım arkadaşım Şefika beni bu etkinliğe mimlemiş. Oldukça zor bir etkinlik olsa da, kendisine çok teşekkür ediyorum :D Zaten ben dün bu etkinliğin intikamını alarak onu başka bir etkinliğe etiketledim :P 

İsminden de anlayacağınız gibi , A'dan Z'ye kitaplığınızdaki kitap isimlerinizi yazıyorsunuz. Bende dört harf eksik çıktı *-*
Bakalım neler varmış,

Direniş - Jennifer L. Armentrout | Yorum

10/09/2014, BY Buse Güler - 2 yorum:

Herkese merhaba :)

Bitirmemek için adeta direndiğim Direniş dün gece bitmiş bulunmakta arkadaşlar. Ben de sıcak sıcak hemen yorumunu girmek istedim.

Bir serinin daha sonuna geldik. Lux serisi. Hayatımızdan bir Daemon Black geldi geçti diyorum şimdi :D Lux serisi benim tüm kitaplarını da beğendiğim nadir serilerdendir. Zaten biliyorsunuz, Jennifer ne yazsa okurum ben. Kadının kitaplarını gerçekten çok seviyorum. 
Dün kitabı bitirdikten sonra, aslında bu Direniş'i okurken hep aklımdaydı, bir ilk kitabı düşündüm bir de son kitabı. Aralarında ne kadar çok fark var. Ben ilk kitabı okuyunca açıkçası böyle devam edeceğini düşünmemiştim :D Beklentimin üzerinde aksiyonlar, heyecanla okunan sayfalar, şaşırtan sonlar ile devam etti seri ve ben bundan memnunum :) Benim favori serilerim arasında yerini almış bulunmakta. Yazarın da favori yazarlarım arasında yerini aldığını söylememe gerek var mı? Tüm kitapları kitaplığımda *-* Yorumum için yazının devamına bakalım;

Duvarların Dili Olsa - Alice Clayton | Yorum

9/29/2014, BY Buse Güler - 4 yorum:
Herkese merhaba.
Blog turu dışında artık kitap yorumu girmiyordum, eğer takip ediyorsanız farkındasınızdır :)
Açıkçası eskiden yorum yapmak, düşüncelerimi paylaşmak çok hoşuma giderdi. Daha sonradan baktım ki, sanki zorunluluk hissediyorum. Yorum yazarken zevk alamayınca, iyice sıkılmaya başladım. Üstelik yazacak bir şey de bulamadım. Kitabı anlatasım gelmiyordu :D 
Ama artık karar değişikliği yaptım. Eğer becerebilirsem yorumlara devam edeceğim. Duvarların Dili Olsa okundu ve bitti. Güz Okuma Şenliği için ilk kitap bitmiş oldu :)

Kitap Alışverişi #11

9/27/2014, BY Buse Güler - 5 yorum:
Merhaba !
Bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım :)

Kitap Sihirbazı'ndan yapmış olduğum bu alışverişten memnun kaldım mı? Evet. Siparişim 3 iş günü içerisinde temin edildi -söylenildiği gibi-. Daha sonra da kargoya verilmesinin ertesi günü ellerimdeydi , yani bugün :) Ayrıca siparişlerim dışında bir de hediye kitap gelmiş. :)

Sizlerde durum nasıl bilemiyorum ama, benim bulunduğum çevrede Sürat Kargo gerçekten çok hızlı. Kitap Sihirbazı'nı tercih etmemin sebeplerinden biri de bu :D 

Bu arada bu siparişimi biraz Güz Okuma Şenliği için yaptım. Zaten bunlar almak istediğim kitaplardı. Ama kategorilerde yer bulunca da hemen sipariş verdim.

Uzatmadan kitaplara geçelim, neler aldığımı görmek için sizi yazının devamına davet ediyorum :D

Güz Okuma Şenliği 2014 | Okuma Listem | BuketBuse

9/26/2014, BY Buse Baran - 7 yorum:


Merhaba ^.^

Bendeniz BUKET BUSE BARAN
Adaşımın daha önceden bahsettiği gibi artık bu blogdayım. Ve adaşıma bunun için teşekkür ediyorum. (bana katlandığın için ayrıca teşekkürler)

İlk defa bir okuma şenliğine katılıyorum. Aslında hepsini okuyabileceğimden emin değilim. Ama bitirmek istiyorummm. Umarım ders kitaplarından vakit kalır :) Kategorilere ilk okuduğumda ısınamamıştım, yeni yeni ısındığımı itiraf edeyim. Kitapların hepsini kitaplığımdan seçtim. Böylelikle uzun süredir okunmayı bekleyen kitaplarım bu dertten kurtulacaklar.

Bundan sonra buradayım efenim. Etkinliklerimizde, yorumlarımızda görüşmek dileğiyle.

Güz Okuma Şenliği 2014 | Okuma Listem

9/23/2014, BY Buse Güler - 8 yorum:

Herkese merhaba :)
Yaz Okuma Şenliği bittikten sonra bugün Güz Okuma Şenliği başladı :) Bendeniz ve adaşcığım heyecanla kategorileri bekliyorduk zaten. Açıklanınca da hemen listeleri yapmaya başladık.
Benim Okuma Şenliğine katılma amacım, hem çok zevkli oluyor kategoriler için kitap hazırlamak, hem de elimdeki kitapların biraz tükenmesini istiyorum. Gerçekten okunacak çok kitabım var. Bence onları okumak için de çok iyi bir yol oluyor bu şenlik. En azından benim için. Çünkü bazen en kıyıda köşede kalmış, okumayacağım bir kitabımı bile şenlik için okuyabilirim.

O yüzden bütün kategorileri bitirmek gibi bir derdim yok. Zaten şenlik için kitap siparişi vermiyorum. Az önce bir kitap siparişi verdim, ama almayı istediğim kitaplar vardı. Onları da şenlikte bir kategoriye koyunca, vakit kaybetmeden siparişini verdim :)

Eğer kurallara ve kategorilerin tümüne bakmak isterseniz, buraya tıklayabilirsiniz :) Çünkü ben bütün kategorileri değil, okuyacağım kategorileri yazacağım.

Bu arada sevgili adaşcığım ile beraber yazacağız artık blogda. Yazılarımda genelde ondan bahsediyorum :D Artık onun da yazılarını okuyacaksınız. En kısa zamanda o da Okuma Şenliği için listesini paylaşacaktır. :D Adaşcığım, hoş geldin :D

Evet, bakalım ben hangi kategoride hangi kitabı okuyacakmışım. İşte listem.

Yaz Okuma Şenliği | Neler okumuşum ?

9/21/2014, BY Buse Güler - 4 yorum:


Herkese merhaba !
İlk defa bir okuma şenliğine katıldım. O da Yaz Okuma Şenliği oldu. :)
Eğer diğer okuma şenliklerinde de bütün kategorileri bitirmek gibi bir zorunluluk olmazsa, hepsine katılmayı düşünüyorum. Gerçekten çok zevkliydi. Ama Yaz Okuma Şenliği ikinci ay okuduğum kitapları yazarken belirttiğim gibi , benim için pek verimli olmadı. İlk bir buçuk ay hiç kitap okumadım zaten. Daha sonradan biraz açıldım ve şuan aslında kısa zamanda arka arkaya kitapları okuduğum için mutluyum ! :)
Pinuccia'nın Kitapları'na böyle bir şenlik başlattığı için teşekkürler :)
Bakalım, listemde neler varmış :)

YK. 4. Tur || 4. Gün || Steve Hockensmith - Müsibet Şafağı | Yorum

9/12/2014, BY Buse Güler - 1 yorum:
 
Herkese merhaba !
Dün alıntılarını paylaştığım tur kitabımızın yorum sırası bugün bende :)
Alıntılara bakmak ve çekilişe katılmak için buraya tıklayabilirsiniz

YK. 4. Tur || 3. Gün || Steve Hockensmith - Müsibet Şafağı | Alıntılar & Çekiliş

9/11/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:

Blog turumuzun üçüncü gününden herkese merhaba :)
Sıra alıntılara geldi. Umarım alıntıları okuyunca kitap hakkında daha çok fikriniz olur.
Alıntıları okumak ve çekilişe katılmak için sizi yazının devamına davet ediyorum:)

Kitap Alışverişi #10

9/07/2014, BY Buse Güler - 17 yorum:
Yazmayı unuttuğum bir alışveriş yazısından herkese merhaba :D
Kargo geldiği gün taslak olarak kaydetmiştim zamanım yoktu, çıkmıştım. Bugün aklıma geldi.
Okuoku alışverişim geldi :)
Sözde ben, kitap fuarına kadar alışveriş yapmayacaktım *2015Nisan* İnsanın inanası gelmiyor.
Ama güzel güzel kitaplar çıkarıyorlar almam gerekiyor :P
Bakalım neler almışım;

Kitap Kahramanları ve Biz - Kitap Etkinliği

9/04/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:
 
Herkese merhaba !
Yepyeni bir Etkinlik - Mim ile karşınızdayım !
Ayşegül'ün Kitaplığı'nın başlattığı ve beni mimlediği bu etkinliği ben çok sevdim.
Zaman zaman kitaplardaki karakterler ile birlikte yaşıyoruz ve onlara sarılıp destek olmak, alkışlamak, ya da boğazlamak istiyoruz :D İşte bu etkinlik öyle. Bu durumlara göre belli sorulardan oluşuyor ve hangi karakterlerle o durumlar olmasını istediğimizi cevaplıyorz. Anlatabildim sanırım :D
Benim cevaplarımı okumadan önce Ayşegül'ün cevaplarını okumak için tık tık.
Hadi başlayalım !

Umutsuz - Colleen Hoover | Yorum

9/03/2014, BY Buse Güler - 4 yorum:
 
 
Herkese merhaba :)
Daha öncelerde de anlattığım gibi, ben çok sevdiğim, beğendiğim kitapların yorumlarını yazarken zorlanıyorum. Spoiler vermeden, kitabın hepsini anlatmadan o yorumu sonlandırmak gerçekten çok zor oluyordu. Ama ben yanılıyormuşum. Bunu Umutsuz bitince anladım.
Kitap biteli 12 gün olmuş ve ben yeni yorum yazıyorum. Aslında yazmayacaktım ama sonradan pişman olacağımı bildiğim için yazıyorum. :)

Can Dostumun Yolculuğu - W.Bruce Cameron | Yorum

9/02/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:

 
Herkese merhaba :)
Çok tatlı, çok cici, içinizi ısıtacak ve bazen gözlerinizi dolduracak bazen de gülmenize sebep olacak bu güzel kitabın yorumu ile karşınızdayım :)
 

The Chocolate Books Tag | Çikolata Gibi Kitaplar ^^

9/01/2014, BY Buse Güler - 4 yorum:
 
Herkese merhaba !
Sevgili Agnes Wood yine beni bir etkinliğe etiketlemiş. Sağolsun, o olmasa ne yapacağım bilmiyorum :D
Ben bu seferki etkinliği çok sevdim :P Tam ağzınızın tadına göre olacağı kesin.
Etkinlikte çikolata çeşitleri veriliyor ve biz onları kitaplar ile eşleştiriyoruz.
Çok eğlenceli olacak !
Benim cevaplarımı okumadan önce Esra'nın cvaplarını okumak isterseniz tık tık.

Kitaplığımdaki En İyi 10 Kitap Kapağı

9/01/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:
 
Diğer bir mim ile herkese merhaba :D
Sevgili Agnes Wood bloğunun sahibesi Esra beni mimlemiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum ^.^
Aslında onun beni mimlediği başka bir mim daha var. Çikolatalar ile ilgili :P Çok leziz bir mim gibi duruyor :D Bugün zamanım olursa bu mim bittikten sonra onuda yapacağım. Teşekkürler kuzum ^^ 
 
Yazıdan da anladığınız gibi, kitaplığımdaki en iyi 10 kitap kapağını seçtim. Bu benim için kolay oldu mu ? Hayır. Hem de hiç kolay olmadı :D Ama on kitabımı da seçtim. Esra'nın seçtiği en iyi on kitap kapağına bakmak için tık tık. Bu arada sıralamanın bir önemi yok. Öylesine sıraladım.
 

Would You Rather Book Tag / Hangisini Seçerdiniz Kitap Mim'i

8/31/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:
Herkese merhaba arkadaşlar.
Birikmiş 2 kitap yorumum, 3 de Mim'im var. Umarım bugun hepsini yazacağım :D
 
Sevgili Sanat Nehri beni "Hangisini Seçerdiniz?" mimi için etiketlemiş. Aslında görmemiştim, bu mimi yapmak istiyordum. Sanat Nehri'ne de çok teşekkürler !!! :*
 

Blogger'lardan Kitap Önerileri

8/23/2014, BY Buse Güler - 4 yorum:
 
Merhaba !
Bu tür etkinliklere bayılıyorum ^.^
Bloggerlar toplandık ve her birimiz üçer tane soru bulduk. O soruların cevabı olarak da sizlere kitap önerilerinde bulunduk. Bakalım ben hangi kitapları önermişim :)

Yaz Okuma Şenliği | İkinci Ay

8/22/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:

Herkese merhaba.
Aslında bu yazıyı yazsam mı yazmasam mı, Okuma Şenliği'ne devam etsem mi etmesem mi bilemedim.
Çünkü ben büyük bir heyecan ile başladığım Okuma Şenliği'ne başladıktan sonra bir okuma bunalımı geçirdim :D Ciddiyim. Kitap okuyamadım yaklaşık bir ay kadar. Son 2 haftadır falan okuyorum. Eh bari okuyorum listedekileri okuyayım dedim ve çok az miktarda kitap okudum. Gerçekten çok az.
Olsun önümüzde daha bir ay var :) Belki ilerlerim. Başlamışken yarım bırakmak olmaz.

Yorum | Ateşli Dişler - Kristen Middleton

8/18/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:

 
Herkese merhaba.
Oldukça merak ettiğim bir kitap olan Ateşli Dişler, okundu bitti :)
 

Yorum | Cennet - Jamie McGuire

8/13/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:
 
Herkese merhaba.
Providence serisinin son kitabı olan Cennet'in yorumuna geçmeden önce,
 ilk iki kitabın yorumlarını okumak isterseniz,
 Araf yorumuna buradan ,
Cehennem yorumuna da şuradan bakabilirsiniz :)
 
Gerçi Cennet'in kapağından belli ama, eğer Cehennem'i okumadıysanız,
yorumum spoiler içerebilir.
 

Yorum | Cehennem - Jamie McGuire

8/09/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:


Merhabalar.
Şubatta okumuştum Araf'ı, serinin ilk kitabını. Tam anlamıyla bayılmıştım ama iki ve üçüncü kitaplarını okumak için neden bu kadar geciktim ? Bilmiyorum.
Aslında şuan hatırladım, sevgili adaşcığım ile birlikte okuyacaktık, ben ondan bekletiyordum :D Kendisine buradan sevgiler, sayesinde ilk kitaptaki bazı karakterleri bile unuttum,  o kadar bekletti :D Kendisi hala Araf'ı okuyacak -.-
 
Araf yorumu için buraya , alıntılar için de şuraya bakabilirsiniz :)
 

Mim #3

8/06/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:



Merhabalar :D
Mim olmasa bloğa yazı yazacağım yok zaten :P
Bu sefer de sevgili Fuşyamsı Düşünceler tarafından mimlenmişim. Sorular çok eğlenceli. Hadi başlayalım.
***
Senaryo 1- Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün,bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız oradan oraya koşuşan insanlarla dolu,karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok.Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitaplar. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek.
 Aklımda iki kitap daha var aslında ama, direk Fatih Murat Arsal  - Şahane Gelin geldi aklıma.
FMA okumaya o kitap ile başladığım için daha da devam etmedim. Evde bekleyen kitapları var. Belki bir ara şans veririm.
Senaryo 2: Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel ,hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor,şiddetleniyor ! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz ?
Elit'i feda ederdim. America beni çıldırtmıştı.

Senaryo 3: Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan,dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunuz en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp,gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.





Vadideki Zambak.



Senaryo 4 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün.İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız ?

Aslında bunu çekiliş ile verdim ama, Tutkulu Notalar. Herkes bu seriye bayılsa da içinde geçen bazı durumlar bana ters :D Okuyanlar belki anlamıştır.
Çok ateşli olduğunu söylüyorlar, bende ateşinden somut bir şekilde faydalanır, ısınırdım :D :D

Mim için teşekkürler :)
Ben de sevgili adaşım Son Sayfam ve Kitap Aşığı'nı mimliyorum :)


Mim #2

8/06/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:



Herkese merhaba.
Sevgili, Nane Yeşili tarafından mimlenmişim :) Kendisine teşekkür ediyorum.
Vakit kaybetmeden sorulara geçelim.
***
Ne sıklıkla kitap okursunuz ?
Normalde her gün okurum. 5 sayfa bile olsa elime kitap almadan gün bitirmem fakat son zamanlarda bazı sebeplerden ötürü elime kitap alamıyorum. Yeni yeni ısınmaya başladım. Eski halime dönmeyi diliyorum :)
En sevdiğiniz yazarlar ?
Zor bir soru aslında,
*Jennifer L. Armentrout,
*Becca Fitzpatcirk,
*Sylvia Day,
*Jeaniene Frost,
*Jamie McGuire,
*Sarah Jio.
*E.L. James.
Size zor bir soru demiştim :D ayrım yapamadım pek.
En beğendiğin kitaplar ?
Bu daha zor -.- Sanırım seri olarak söyleyeceğim.
Türlere göre değişiyor bir de. :D
-Lux, Hush Hush, Gece avcısı, Melez sözleşmeleri, Providence serileri
-Elli Ton ve Crossfire serileri, Dublin Caddesi
-Tatlı Bela - Ayaklı Bela
Yerli / Yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
Sanırım burada sizi, en sevdiğim yazarlar sorusuna yönlendireceğim :D
Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
  
Aslında beğendiğim çok seri var ve belki daha çok beğendiğim de vardır ama ben Hush Hush diyeceğim. İlk kitabı fısıltıyı bir günde bitirmiştim. İlk kez :D Okuyalı çok oldu hatta, bir daha okusam fena olmaz.
Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?


Aşk, fantastik ve romantik komedi tarzı kitaplar.
En son hangi kitabı okudun?
Ölmek İçin On Üç Sebep - Jay Asher
Şu an hangi kitabı okuyorsun?
Cehennem - Jamie McGuire
Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi ?
Girdiğim blogları genelde takibe alsam da, girip özellikle yorumlarını okuduğum bloggerların sayısı az. Bazları kitabın özetini yazıp, bol bol spoiler vermenin adını yorum yapmışlar :D Gerçekten kaliteli ve işini hakkıyla yapan bloglar var. Bana yetiyorlar :D
Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
Ben kitap okumak moda olmadan önce de kitap okuyordum :D Kitap okumak farklı bir şey, başka dünyalarda, başka hayatlarda yaşam buluyorsun sanki. Kitap okumak hayatımın bir parçası :)
Yazıyı sonuna kadar okuduysanız teşekkürler :)
Ben de Nora'nın Kitaplığını mimliyorum :)



YK 3. Tur || 2. Gün || Jay Asher - Ölmek İçin Ön Üç Sebep | Yorum & Çekiliş

7/24/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:
 
Orijinal Adı: Thirteen Reasons Why
Seri Bilgisi: -
GoodReads Puanı: 4.07
Yayınevi: Artemis Yayınları
Sayfa Sayısı: 302
 
Blog turumuzun ikinci gününde yorum sırası bende :)
Herkese merhabalar :)
 
Yorumuma geçmeden önce, bu blog turumuzda toplam üç kitap hediye ediyoruz. Durum böyle olunca iki tanesini Facebook Sayfamızdan çekiliş ile vermeye karar verdik. Bir tanesini de bloglardan :)
Facebook sayfamızda ki çekiliş için tık tık
Yorumumun sonundan da çekilişe katılabilirsiniz :)
 
Ben kitabı çok beğendim. Gerçekten, bana göre çok özgün ve değişik bir kurgusu var.
Hannah intihar edip ölmüş. Fakat ölmeden önce, onu intihara neler sürüklemiş, hayatında neler yaşamış, açıkçası film nerden sonra kopmuş da intihara karar vermiş, oturmuş  listelemiş ve daha sonra on üç kasede bunları anlatmış. Her kaset bir kişi hakkında. 
 
Kitap Clay'ın ağzından anlatılıyor. Aslında hem Clay hem Hannah diyelim. Hannah kasetlerden anlatıyor çünkü. Clay iyi birisi. Cidden iyi ama. İşte bu yüzden de kasetleri dinlerken sıra ona gelene kadar "iyi ama, ben Hannah'ı sadece sevdim, ne yapmış olabilirim ki?" diye düşünmeden edemiyor. Açıkçası yazar sağolsun bende öyle düşündüm.
 
Kitap biraz umutsuzluk içeriyor. Aslında her şey çok farklı olabilirmiş. Hannah anlattıkça anlıyorsunuz, ufacık bir şey olmasaymış, ya da farklı olsaymış daha değişik olurmuş.
İlk sayfasını okumaya başladığımdan itibaren gerçekten kaliteli bir kurguya sahip, özgün bir kitap okuduğumun farkındaydım. Beni de hiç yanıltmadı. Sanki okumadım da izledim. O kadar iyiydi.
 
Okuduktan sonra da durup şöyle bir düşününce, insan davranışlarına, ağzından çıkanlara dikkat etmeli dedim kendi kendime. Senin umursamadığın bir söz, davranış meğer başkalarının hayatını etkileyebiliyormuş.
 
Puanım:
 
 
 

a Rafflecopter giveaway

YK 3. Tur || 1. Gün || Jay Asher - Ölmek İçin Ön Üç Sebep | Ön Okuma & Çekiliş

7/23/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:
 
Üçüncü blog turumuzun ilk gününden herkese merhabalar.
Benim de çok beğenerek okuduğum tur kitabımızın ön okuması sizlerle :)
Çekilişe yazının sonundan katılabilirsiniz.

Kitap Alışverişi #9

7/12/2014, BY Buse Güler - 2 yorum:
 
Merhabalar !
Ağzım kulaklarımda yazacağım bir yazıdan herkese merhabalar :D
 
Yaklaşık iki aydır sipariş vermiyordum. Malum 9 Temmuz doğum günümdü bende kendimi ödüllendireyim dedim ve 8 Temmuz'da kalktım Okuoku'dan sipariş verdim :D İyi yapmışım di mi? *-*
 
Kargodan kitaplar harici bir şey çıkmadı. Yani anlayacağınız yine ayraç yok. Ama varsın olmasın, sonuçta 3 günde siparişim elime ulaştı. Evde tonla ayraç var artık bu kadar takmıyorum bu konulara :D Hızlı olduğun için teşekkür ederim OKUOKU !
 

Gelelim aldıklarıma:

 

Mekanik Prenses:

Biliyorsunuz, Ölümcül Oyuncaklar serisinin yan serisi olan Cehennem Makineleri serisi var. Mekanik Prenses de Cehennem Makineleri serisinin son kitabı. İlk kitabı iki sene önce falan alıp arkadaşımdan okumuş, çok beğenmiştim. Zaten bunun da Ölümcül Oyuncaklar serisinin yan serisi olduğundan sonradan haberim olmuştu :) Daha ölümcül oyuncaklar okunmadı açıkçası. Neyse ikinci kitabı da almıştım ama daha okumadım sipariş veriyorken üçüncü kitabı da alayım dedim :)
 

Aşkta İlk Çeyrek

SEP. Evet daha önce bu yazarı hiç okumadım. Yeni çıkan kitabını görünce beğendim siparişe ekleyecektim. Sonra öğrendim ki meğer seri devamı bir kitapmış. Ben de serinin ilk kitabını aldım. Daha okuyup da bu yazarı beğenmeyeni görmedim. Umarım ben de severim :) Kapağı da çok şirin.
 

Pabucumun Ajanı -1

ASUDE. Evet bende Gül ve avcı var fakat daha okumadım. Açıkçası kitaptan biraz soğudum. Tarihi aşk tarzındaymış. Okuyanlar da Pabucumun Ajanı daha güzel romantik komedi kıvamında dediler. Ben de hem okuma şenliğine ekleyeceğim için hem de merak ettiğim için aldım. Aslında sipariş vermemdeki sebep buydu. Bu kitaptı. Sonra bir baktım 11 kitap olmuş :D

Her Şey Bitti Derken

Evet bu tamamen ÜKG'den alıntılarını görüp okumalıyım diyerek aldığım bir kitap. Kapağına da bayıldığımı söylemeliyim.
 

Benim İçin Öl

Ben bu kitabı 2 senedir almak istiyorum :D Fuarda bulamamıştım. Bir türlü sipariş vermek de denk gelmemişti. :D Sonunda aldım çok mutluyum *-*
 

Sonsuza Dek

Serinin son kitabını da aldım benden mutlusu yok :D Neler olacak çok merak ediyorum aslında. Bir de Tansaştan novellasını da almıştım. Saraydan Hikayeler'i. Daha onu da okuyacağım. Hızlanmam lazım ! Bu arada TEAM ASPEN. ^.^
 

Uçuşta

Okuyanlar beğenmiş. Ben de merak ediyordum. Alayım dedim. :) Bu arada sürekli Aspendos kitapları alıyorum ama daha bir tanesini bile okumadım. Bir okumaya başlasam hepsini arka arkaya okumayı düşünüyorum baya biriktiler.
 

Fırsatçı - Tehlikeli Kızıl - Hırsız

Okuyanlar çok beğenmiş ısrar ettiler seri olarak al diye. Kadın karaktere sinir olmuşlar fakat kitaba bayılmışlar :D Ben de çok merak ettim seri olarak aldım. İlk iki kitap da 9.90 TL'ydi zaten.
 

Daima Aşk

Bir tavsiye kitabı daha. Okuyanlar beğenmişti.Çevirmeni de takip ettiğim bir blogger olunca almak istedim.İyi yapmışım merak ediyorum :)
 

Köpek Düşleri:

50 TL ve üzeri alışverişlerde hediye olarak 2 kitap sunuyorlardı. Biri mesajınız var, biri de köpek düşleri. Ben de bunu seçtim. İnce zaten bir ara okuyup bitiririm umarım :D Hediye geldi yani.
 
 
 
Evet efendim bir alışveriş yazısının daha sonuna geldik. Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim :D En kısa zamanda hızlı hızlı okuyup yorumlamak istiyorum. Zaten okuma şenliği için bir liste oluşturdum. Oradan ve buradan devam edeceğim artık. Bu sıralar okuyamama gibi problemim var zaman ayıramıyorum ama bakalım düzelir inşallah :D
Okuduklarınız, okumak istedikleriniz varsa, yorumlarınızı esirgemeyin :)
Sevgiler
 
 
 
 
 
 


 
 



YK 2. Tur || 3. Gün || M. Leighton - Kötü Çocuklar -2- Tutkudan Sırlara | Alıntı

7/11/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:
 

 
 
 
 

"Gülümsüyor.
Ve kalbim bir anlığına duraklıyor.
Her zamanki gibi."
 
***
 
"Evet, anlıyorum. Bu yüzden gece senden uzak kaldım.
Ellerimi senden uzakta tutmak çok zor benim için. Ve gözlerimi.
Ama senin kendini rahatsız hissetmeni istemedim."
Olivia'nın yanakları tatlı bir pembeye dönüşüyor.
"Gerçekten mi?"
"Gerçekten ne?"
"Gerçekten gözlerini benden ayıramıyor musun?"
"Tanrım, o kadar zeki olmana rağmen oldukça kalın kafalısın. Senin hakkında hissettiklerimi sana çok açık bir şekilde belirtmedim mi?
 
***
 
 
 
"Aynı çizgilere aşık olmaya daha ne kadar
devam edeceksin?
Aynı türdeki erkeklere?"
 
***
 
"Ama Cash'in bana hissettirdiklerinde daha derin bir şeyler var.
Son zamanlarda ruhumda açılmakta olan bir boşluğu dolduruyor.
 Cash'le tanıştığımdan beri oluşan bir boşluğu aslında.
Sanki o yaratmış gibi aynı zamanda bu boşluğu o kapatabilirmiş gibi."
 
***
 


 
"Kollarımı Cash'in beline daha sıkı sararken motorsiklet altımda titriyor. Konuşmamızdan sonra olaylar konusunda kendimi biraz daha iyi hissettiğimi itiraf etmeliyim.
Sanırım sadece zaman aynı çeşit adamlara
aşık olma korkumu yenmemi sağlayacak. Ama eğer bu riske değecek
bir adam tanıyacaksam bunun Cash olduğunu biliyorum."
 
***
 
"Daha önce hiç ne kadar güzel olduğunu söylemiş miydim sana ?"
Utangaçça, bir kalp atımı kadar geçen bir sürede gözlerini benden kaçırıyor sonra tekrar gözlerime bakıyor.
Hala iltifatlara alışkın değil bu da beni çok şaşırtıyor.
Nasıl onun gibi görünen birisi benim gözümde muhteşem olduğunu anlamaz.
 Ama yine de anlamıyor.
Ve bir şekilde bu onu daha da çekici hale getiriyor.
"Daha önce bir yada iki defa bundan bahsetmiş olmalısın." diyor cilveli bir tavırla, dudağını sevdiğim şekilde ısırarak.
Onu tekrar yatak odasına taşıma isteğimi ortaya çıkarıyor bu."
 
 
 

ÇEKİLİŞİMİZE KATILMAK İÇİN TIK TIK
 
 
 
 
 
 
 


YK 2. Tur || 3. Gün || M.Leighton - Kötü Çocuklar : Tutkudan Sırlara | Yorum & Çekiliş

7/11/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:
 
Orijinal Adı: Up To Me
Seri Bilgisi: Kötü Çocuklar #2
GoodReads Puanı: 4.16
Yayınevi: Optimum Kitap
Sayfa Sayısı: 288
 
İlk kitabını çok severek okuduğum Kötü Çocuklar serisinin ikinci kitabına yaptığımız turun son gününden herkese merhaba :D
Vay be, nasıl bir cümle yazdım :D Arada bir oluyor öyle. 
 -alkışlarbana-
 
Öncelikle yorumuma geçmeden önce ilk kitabın yorumunu okumak isterseniz tık tık
Bildiğiniz gibi ilk kitabı çok sevmiş ve 'hadi canım, o nasıl bir son öyle' nidaları eşliğinde bitirmiştim.
Eh tabii bu kadar sevince serinin diğer kitabına tur aldığımızda çok mutlu oldum tabii ki :D Ayrı bir zevkle okundu kitap.
İtiraf etmem gereken bir şey var. Nasıl derler, bütün can alıcı kısımlar ilk kitabın sonlarına doğru belli olmuştu ve ben bu kitaptan pek bir şey beklemiyordum açıkçası. Hani canım, cicim olur Cash ve Olivia'nın aşkını okuruz dedim :D Ama bu yazar okuyucularını şaşırtmaya yemin etmiş bence *-*
 
 
Kitabımız kaldığı yerden devam ediyor. Başlarda Olivia biraz daha çekimser. Sürekli acaba yanlış mı yaptım, Cash kötü çocuk falan diye düşünüyor. Daha sonradan onları aşama kaydetmiş olarak görmek daha iyi geldi bana. İlişkileri daha ciddileşti diye düşünüyorum.
 
Kitabı okurken bazen sıkıldığım yerler oldu.Bunun nedeni; kitap hem erotik hem de polisiye roman havasındaydı. İkisi birden harmanlanınca güzel olmamış bence. Ben beğenmedim böyle olmasını, o yüzden ilk kitabı bu kitaba göre daha fazla sevmiştim.
 
Ama yine de tekrar Cash ve Olivia'yı okumak güzeldi.
Ayrıca, çevirisini çok beğendim. Ben şimdiki zaman ile yazılan kitapları okurken biraz zorlanıyorum, alışmadığımdan sanırım. Fakat ilk kitap gibi bunda da pek fazla hissetmedim. Cümleler aktı gitti :D
Kapağına gelince, bence orijinal kapağından daha iyi olmuş. Bu nedenlerden ötürü Optimum'a teşekkürler ! :)
 
Son olarak, 'yine' şaşırdığım bir şey vardı ve onu tabii ki söyleyemem :D Okuyunca göreceksiniz. Öyle olacağını tahmin etmezdim açıkçası. Yazar bizi ters köşeye yatırmaya bayılıyor !
 
Puanım:
 

 
2 kişiye
TUTKUDAN SIRLARA 
kitabını hediye ettiğimiz çekilişimize katılmak için:
  
 
a Rafflecopter giveaway

Kitap Alışverişi #8

7/04/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:
 
Merhaba !
Kitapların arasında 'hangisini okuyacağım?' diye bunaldığım, boğuılduğum bu günlerde ben kalktım sipariş vermeye hazırlandım :D
Ama daha sonra önce bir kitapçıma gideyim dedim ve evet efendim bu sabah kitapçımdaydım.
 
Aslında öyle bir bakınmaya gitmiştim.
Ama İhanet'i görünce hemen aldım. Kendisi 10 TL ve ikinci el. Ama ben zaten seriyi okudum ve ilk kitapları arkadaşımdan aldığım için İhanet eksikti. Tamamlamış oldum mutluyum :D
 
Sessiz İntikam 10 TL. Yorumuna güvendiğim bir blogger arkadaşım çok beğenmiş ben de konusunu görünce hoşuma gitti içini de karıştırdım biraz güzeldi :D Umarım severek okurum.
 
Aspendos yayınlarından bir sürü kitabım oldu ama daha bir tanesini okumadım -_- Okuyacağım inşallah :)
 
Sevgiler.


YK 1. Tur || 4. Gün || Asla Pişman Olma - Celeste Bradley | Alıntılar

7/03/2014, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:
 
"Pek konuşkan biri değilsiniz sanırım? Bu benim için dert değil.
Bütün gece burada, bu şekilde durabilirim."
James bu sözleri karşısındakinin gözünü korkutmak için söylemiş olsa da
dediklerinde bir doğruluk payı olduğunu da
fark etti.
Kadın gerçekten tüy gibi hafifti.
Belki de sadece kollarında bir kadın olduğu için böyle hissediyordu.
Kadının hoş kokulu saçlarının göğsüne ve
omuzlarına değmesiyle,
James'in üzerine baştan çıkarıcı kırmızı bir örtü serilmişti.
James yüzünü kadının saçlarına gömmek,
o saçları kendi çıplak göğsünde hissetmek için
çılgınca bir arzu duydu.

***
 
 
"Sabah görüşürüz o halde."
Sabah.
Kapı ardından kapandığında ve Phillipa en sonunda nefes alabildiğinde,
cesaretinin yavaş yavaş kaybolduğunu hissetti.
Kendini nasıl bir belaya sokmuştu?
Ve eğer kendini bu beladan kurtarmazsa ne olacaktı ?
 
Phillipa hala nefes almakta zorluk çekiyordu.
Bay Cunnington'un çekiciliğinin
yanında Robbie'yi savunması da Phillipa'yı büyülemişti.
Güçlü bir adamın, kendinden daha güçsüzleri korumayı istemesinden
 daha çekici bir şey var mıydı ki ?
Bu yeteneğe bir de kendi hatasına gülmeyi ekleyin...
İşte bu gerçekten büyüleyiciydi.
 
***
 
James, sanki şifre odasındaki acımasızlığını telafi edermişçesine
Phillipa'yı usulca öptü. Phillipa da onu öptü.
Nasıl oluyordu da dünyadaki bütün erkekler
dururken,
sanki birbirleri için yaratılmışçasına dudakları onun
dudaklarına böyle uyum sağlıyordu ?

 
 

 
"Saçların."
James pişmanlıkla Phillipa'nın buklelerinden birine dokundu.
Phillipa, James'in elini tutmak için uzandı.
Nazikçe aşağı indirdi ve avucunu öptü. "Tekrar uzayacaklar."
James geri çekildi ve şaşkınlıkla kafasını salladı. "Senin karşında söylediğim
şeyleri düşündkçe..."
Gözleri büyüdü. "Seni boks ringine götürdüm. Sana vurdum!"
Phillipa gülümsedi.
"Ben de sana vurdum. Ringte kıçı yeri gören ben değildim, hatırlarsan."
"Senin kazanmana izin verdiğimi söylesem, inanır mıydın?"
Phillipa dudak büktü.
"Bunu yapmadığını kanıtlamam için benimle tekrar ringe çıkar mıydın?"
James, Phillipa'nın çok sevdiği o gürleyen sesle kıkırdadı.
"Aslında çıkabilirim."