YK. 4. Tur || 4. Gün || Steve Hockensmith - Müsibet Şafağı | Yorum

9/12/2014, BY Buse Güler -
 
Herkese merhaba !
Dün alıntılarını paylaştığım tur kitabımızın yorum sırası bugün bende :)
Alıntılara bakmak ve çekilişe katılmak için buraya tıklayabilirsiniz

Müsibet Şafağı beni gerçekten çok şaşırtan bir kitap oldu. Neden mi? Çünkü ben zombilerle dolu, iç karartıcı ürkütücü bir kitap bekliyordum ve biraz temkinli yaklaştım açıkçası. Eğer öyle bir kitap olacaksa, bu kesinlikle benim favori türüm değildi. Kapağından da anlaşılacağı gibi, böyle bir kitap beklemem doğal değil mi? :D
Ama daha sonradan, kapağında bulunan "komik ötesi yazar" yazısını gördüm. Eğleneceğimi düşünmüştüm ama bu kadar değil. Daha ilk sayfalardan itibaren şaşırdım :D Gerçekten eğlenceli bir kitaptı. Yazarın şakacı bir dili var.
 

Konusuna biraz değinecek olursam, Bennet ailesi Bay Ford'un cenaze törenindedir. Ama adam tabutundan kalkmaya karar verince de oradaki herkesi bir korku, panik alır. Yıllar önce bittiği zannedilen Müsibetler - ya da ağza alınmayanlar. Zombi yerine bu kelimeler kullanıldı hep.- geri dönmüştür. Oscar Bennet daha önce böyle bir durumla karşılaşmış, yıllar önce bu konuda savaşa katılmıştır. Bilgi sahibi olan tek kişi Bay Bennet olunca da, olaya el atmak ona kalır tabii. Fakat yanına iki kızlarınıda alması ne kızların ne de Bayan Bennet'ın beklediği bir şey değildir.
 
Kendisi yıllar önce bu durumlarda savaşan biri olsa da, kızlarının eğitimi yoktur. Zombiler geri döndüğüne göre, kızlarını eğitmesi gerekmektedir. Bu eğitim onları toplum tarafından dışlanmaya itse bile. Bu konuda sorun çıkarmadan eğitim gören, daha doğrusu biraz istekli olan tek kişi Elizabeth Bennet olmuştur. Bu durum daha sonradan kızları eğitmek için gelen Usta - Efendi Hawksworth'un gözünden de kaçmaz.
 
İşte kitabımız daha sonra böyle devam eder gider :) Dediğim gibi beni şaşırtan bir kitap oldu. Bu konuda mutluyum aslında :) Oldukça değişik bir kitaptı. Ben sevdim. Eğer okumayı düşünüyorsanız, ya da bu kitaptan yeni haberdar olduysanız, bir çekingenliğiniz olmasın. Alın okuyun :)
 
 


1 yorum:

  1. Ayy zombi benim hayat felsefem gibi bir şey yaa. Bunu ekledim,sağol. :)

    YanıtlaSil