KGBT 8. Tur || Bay Harika - R.K. Lilley | Alıntılar

5/31/2015, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:

Herkese merhaba :)
Sekizinci turumuzda sıra alıntıları paylaşmaya geldi. Umarım beğenirsiniz :)















Bu blog turumuzda İlle de Kitap ve Bir Otakunun Dünyası bloglarını konuk yorumcu olarak turumuza davet ettik, sağolsunlar kırmadılar bizi :) Bir Otakunun Dünyası yorumunu yayınladığı sırada aralara alıntılar da serpiştirmiş, ben de dayanamadım onları da ekliyorum buraya. Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık :)








Okuma Etkinliği #5 - Ateş ve Buz - Aslı Karabulut | Yorum & Çekiliş

5/24/2015, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:

Lâl, Pelin ve Miray… Düz yolda yürürken birdenbire uçurumun kenarına gelip uçmaya hazırlanan üç kadın… Bu yola çıktıklarında ne içinde yanacakları ateşten ne de buz tutacakları kar fırtınasından haberdardılar. Mert'in acımasızlığı, Kenan'ın sertliği ve Akın'ın can yakan çekiciliğiyle karşılaştıklarında akıllarında sadece aşk vardı ve tek dertleri kalplerini korumaktı.
İnat ettiler, can acıttılar, tutkuyla seviştiler… Birbirinden farklı hayatlar yaşayan üç çift, dünyanın en eski hikâyesinde buluştular. Cennetin ve cehennemin tam ortasında olsa da nihayetinde sadece âşıktılar. Alev alev, cüretkâr ve şehvetli bir hikâye…


Herkese merhaba.
Etkinliğimizin dördüncü gününde yorum sırası bana geldi. 
Yorumuma geçmeden önce, eğer henüz katılmadıysanız yazımın sonundaki çekilişe katılmayı unutmayın demek istiyorum :)


Vay be diyorum şuan sadece, ne yoğun bir kitaptı.
Kitapta üç çiftimiz var, onların hikayelerini okuyoruz. Tabii bu çiftler birbirinden bağımsız kişiler değiller. Evet, erkek karakterler öyle olsa da kızlarımız birbirlerinin en yakın arkadaşları ve aynı evde yaşıyorlar.

Akın & Miray :
Miray bir tenis hocası. Akın ise bir kızı etkilemek için çok iyi tenis oynadığını söyler. Tabii bu iş lafta kalmaz. Akın'ın tenis oynamayı öğrenmesi gerekir. Miray ve Akın'ın karşılaşmaları ders esnasında başlamıyor aslında. Ondan bir gün önce karşılaşıp, çarpışıyorlar. Akın'ın kıza ettiği lafların haddi hesabı yok :D Olaylı bir tanışma yani. Ertesi gün de birlikte tenis çalışması yapacakları anlaşılıyor. 

Daha sonra da Akın'ın gece klübünde karşılaşıyor çiftimiz. Miray elindeki içkileri Akın'ın üstüne boşalttığında ise Akın arkadaşları tarafından dalga konusu oluyor. Sonra bir iddaaya giriyorlar. Belirledikleri süre zarfında Akın'ın Miray'ı yatağa atması gerek. 

Akın ilk başlarda bir iddaa uğruna bu işe girişse de sonraları Miray'a aşık oluyor. İlk baştan kızmış olsam da sonraları gerçekten Miray'ın Akın'a yaptıklarıyla birlikte beni güldürdüler ve okurken Miray'ı tebrik ettim :D 

Kenan & Pelin :

Pelin yurt dışından yeni gelmiş ve hemen bir işe başlamak istiyor. Bu yüzden amcasından yardım istiyor ve onun önerisi üzerine kendisine bir iş ayarlanıyor. Fakat daha ilk günden iş görüşmesine geç gidince, bu da yetmez gibi bir panik atak geçirince işler karışıyor tabii. 

Kenan için böyle bir sorumsuzluk *geç kalmaktan bahsediyorum* söz konusu bile olamaz. Fakat Kenan, Pelin'i ilk gördüğü anda ondan etkinlenmiştir bu yüzden ertesi gün tekrar görüşmeye gelmesini ister, hem de Pelin bu işi alamayacağını düşünürken. 

Pelin ertesi gün işi alıyor ve orada çalışmaya başlıyor. İlk başlarda aslında Kenan'ın düşüncelerini okumak, o sahiplenici tavırları, iç sesi, gerçekten benim çok hoşuma gitti. Pelin deseniz o da iyi kız. Bu çifti sevdim, kitabın başların favori çiftim diyordum hatta, ama daha sonraları Akın & Miray - Pelin & Kenan arasında kaldım :D 

Mert & Lâl:

Mert ünlü bir iş adamı. Lâl ise bir dergide editörlük yapıyor. Gelecek sayı için Mert ile bir röportaj yapması gerek, yoksa işinden de olacak. Bir şekilde *çok zor da olsa* o röportajı ayarlıyorlar fakat Mert fotoğraf çektirmem dediğinde artık Lâl'de bir nevi ipler kopuyor :D Tartışıyorlar ve Lâl orayı terk ediyor. Daha sonra ne mi oluyor? Tabii ki Lâl pişman oluyor, hem de çok fazla. 

O röportajı bir şekilde yapması gerek. Tekrar Mert ile görüşüyor *bu görüşmesi garip oluyor biraz, kızımız Mert'i takip ediyor ve ona yakalanıyor :D* Her neyse bunlar görüşüyor fakat Mert'in bir teklifi var. Bir hafta boyunca her akşam yemek yiyecekler. Kızımız mecbur kabul eder. Tabii sanırım o da benim gibi işin yemek ile sınırlı kalacağını düşündü. Ama hayır olay yemekle sınırlı kalmıyor. 


İşte kısaca konularımız böyle. Her bölüm başka bir kızımızın hikayesini okuyoruz. Yazarın akıcı bir kalemi olduğu gerçek. Elinize aldığınızda sıkılmadan sayfalar akıp gidiyor. 

Kitap yetişkin okurlar için. Arkasında kocaman bir +18 yazısı mevcut zaten :)

Nedendir bilinmez, bu sefer kitaptaki cinsellik bazen beni sıktı. Tek sorunum oradaydı. Bu sıralar bu tarz kitapları çok fazla okumadığım için birden sevmemiş olabilirim. Normalde okurum aslında sorun yaratmaz ama ters tarafıma denk geldi sanırım :) Dediğim gibi tek sorunum oydu.

Kapağını ve ayracını çok sevdim. Müptela zaten bu konuda bizi gülümseten yayın evlerinden kapaklarını çok beğeniyorum. Yazarımızın devam eden hikayeleri mevcut fakat ilk kitabı :) Kendisine başarılar dilerim, bol okuyucusu olsun.

Puanım:




a Rafflecopter giveaway

Okuma Etkinliği #5 - Ateş ve Buz - Aslı Karabulut || Cast & Playlist

5/23/2015, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:

Herkese merhaba :) 
Yaptığımız okuma etkinliklerini artık bir çatı altında topladık ve Sihirli Kitaplık ile Okuma Etkinlikleri ismini verdik :) Facebook sayfamıza göz atmak ve çekilişe katılmak için buraya tıklayabilirsiniz :)

Bugün etkinliğimizin üçüncü günü. Cast ve playlist yazısı ile karşınızdayım :) Yazarımızı takip edenler, zaten grubunda bir cast oluşturduklarını görürler, biz de onun dışına çıkmak istemedik. Karakterlerimizi şimdi görücüye çıkaracağım :) Ondan sonra da kitabımızda geçen şarkılar ile bir playlist oluşturduk, umarım keyifle okur, dinlersiniz :)












































Yolum Aşka Düştü - Meral Kır | Tanıtım

5/22/2015, BY Buse Güler - Hiç yorum yok:

Bir daha dünyaya gelirse âşık olacağı adamı insan ırkından seçmeye karar veren şaşkın akademisyen Sena Tekin ve önce Sena’yı öpüp sonra, "Pardon, ben senin ağabeyin sayılırım." diyen Ahmet Sancaktar’dan soluksuz okuyacağınız bir roman… 
AŞK, ZOR OYUNLARI SEVERDİ. AMA BU BİR OYUN DEĞİLDİ; BU, TUTKUYA YENİK DÜŞENLER İLE YOLU AŞKA DÜŞENLERİN SAVAŞIYDI. 
Severek yaptığı bir işe, harika bir nişanlıya ve güzel dostlara sahip olan Sena’nın tüm hayatı televizyonda izlediği bir haberle alt üst olur. Özenle kurduğu dünyası yavaş yavaş yıkılırken, hayatını geri alacağına dair tüm umutlarını kaybetmenin eşiğine gelir. Ancak Sena’yı asıl korkutansa, yıllardır âşık olduğu Ahmet Sancaktar’ın onu korumak için her şeyi göze almasıdır.
Çünkü artık genç kızın hem hayatı hem de kalbi tehlikededir…
Ünlü ve zengin Sancaktar Ailesi’nin hırçın, asabi ve ukala olarak tanınan üyesi Ahmet Sancaktar’ın sevdikleri için yapamayacağı şey yoktur. Ancak girdiği amansız kovalamacanın içinde Sena’yı korumak için yaptıkları kendisini bile şaşırtırken, Ahmet’i asıl korkutan şey ise ayağına dolanan aşktır. Karanlıktaki düşmanla savaşmak mı, yoksa aşka karşı gelmek mi daha zordu?
Yaşayıp görmekten başka şansı yoktu… 



Yazar Tanıtımı:

15 Mayıs 1979 senesinde, - annesinin tabiriyle- kirazlar henüz çiçek açmamışken Trabzon’da doğan Meral Kır, beş çocuklu bir ailenin ortanca çocuğu olarak dünyaya gelmiştir. Küçük yaşlarda ailesi ile birlikte İstanbul’a taşınan yazar, eğitim hayatına İstanbul’da devam etmiş, evli ve bir erkek çocuk annesidir. Rakamlarla arası iyi olan Meral Kır, on beş senedir aynı şirket bünyesinde muhasebe işleri ile ilgilenmektedir. 

Rakamlarla arasının iyi olmasının yanında, kelimelerle aşk yaşadığını dile getiren yazar, bu aşkını ilk kitabı olan Aylardan Aşk’ta okuyucularla paylaşmak üzere yolculuğuna başlamış ve 2014 Haziran’ında ilk kitabını çıkarmıştır. Aylardan Aşk isimli eseri tüm okurlar tarafından çok beğenilince, hemen ardından ikinci kitabı Aşkı Seçtim’i de piyasa sürmüştür. Şimdi ise bu yolculuğuna, çok beklenen YOLUM AŞKA DÜŞTÜ isimli kitabı ile devam etmektedir.


Sosyal Medya:

Facebook - https://www.facebook.com/pages/Meral-KIR/1426491987613863

Facebook - https://www.facebook.com/pages/Sancaktarlar-Serisi-Meral-K%C4%B1r/293506444165519?fref=ts

Twitter - https://twitter.com/MeralKr1

İnstagram - https://instagram.com/meralkir1/

Goodreads - https://www.goodreads.com/author/show/8286743.Meral_K_r

Okuma Etkinliği #4 - Aşkın Naz'lı Hâli - Kübra Türker || Alıntılar

5/19/2015, BY Buse Güler - 2 yorum:

Herkese merhaba :) Okuma etkinliğimizde kitabı okuyup çok beğendiğimi söylemiştim. 
Yorumumu okumadıysanız eğer okumak için tık tık :)

O kadar çok işaretlediğim yer oldu ki, çoğu da uzun paragraflar :) Hepsini size gösterirsem kitabın tamamını göstermiş olacaktım neredeyse :D O yüzden içinden itina ile seçtiklerim karşınızda ! :)








Okuma Etkinliği #4 - Aşkın Naz'lı Hali - Kübra Türker | Yorum & Çekiliş

5/19/2015, BY Buse Güler - 4 yorum:

Hayatından geçen her bir gün, dolu dolu tabirinin karşılığıydı Naz için. Sonu gelmeyen seyahatler, bitmek tükenmek bilmeyen partiler, sıfırlarını dahi saymaya uğraşmadığı bir banka hesabı, anne babası, dedesi ve hatta daha birçok insanın ilgisi… Şimdiyse bunların hepsi yerini mütevazı bir memur hayatına bırakmıştı. Hem de oldukça mütevazı! Artık parasının hesabını kuruşu kuruşuna yapmalı ve hayatını diploması için uğruna yıllarca dirsek çürüttüğü mesleği, öğretmenliği, yaparak kazanmalıydı. Yapabilir miydi peki? Allah biliyor ya herkes onun bu şekilde yaşayamayacağını biliyordu. Disiplin, azim ve çeviklik… Belki biraz ukalalık, biraz da hazır cevaplık. Hepsini bünyesinde barındıran bu yakışıklı adamın bir yüzbaşı olduğuna inanmak, oldukça zordu. Yeni görev yerine başarıyla adapte olmuşsa da yeni hayatında hesaba katmadığı bir şeyler vardı. Zaten kim bunu hesaba katıyordu ki? O ne mi? Aslında hepimiz biliyoruz. Hatta birçoğunuz şu an iki dudağınız arasında, bu oyunbozan kelimeyi mırıldanıyorsunuz. 'Aşk' Pek çok şey bildiğini iddia etse de bu konuda ne bir tecrübeye ne de ön bilgiye sahipti Yağız. Ama azimliydi. Takdir etmek ve hakkını vermek gerekir. Aşkı öğreniyordu. Hem de aşkın 'Naz'lı hâlini…

Herkese merhaba ! Yeni bir okuma etkinliği ile sizlerleyim :) 
8 blogger toplandık ve Kübra Türker - Aşkın Naz'lı Hali kitabına etkinlik yapıyoruz. Bugün altıncı günümüz ve yorum sırası bana geldi :) 

Öncelikle şunu söylemeliyim ki uzun zamandır böylesine uzun bir kitabı bu kadar keyif alarak okumamıştım. Naz ve Yağız o kadar... tatlıydılar ki. Hem sadece onlar da değil, kitapta okuduğum karakterlerin çoğu için aynı şeyi söyleyebilirim. Ama şaşırmadım, çünkü kitabın yazarı Kübra ile İzmir Kitap Fuarı' nda tanışma şansı elde etmiştim, Kendisi bu kadar tatlı bir insan olunca, insan kitabın da öyle olacağını düşünüyor ve kitap kesinlikle çok iyiydi.

Görüşlerime geçmeden önce size biraz konusundan bahsedeyim.



Naz Karasu. Zengin bir ailede yetişmiş, ne istediyse elde etmiş, el üstünde tutulmuş ve haliyle şımarmış bir kız. Anne ve babası öğretmen. Kendisi de öğretmen aslında, fakat şimdiye kadar hiç kadrolu olarak yapmamış mesleğini, hep özel okullarda görev almış. Hoş, bu görevleri pek uzun sürmemiş. En son öğretmenlik yaptığı okuldan da ayrılınca anne ve babası yokken bunun şerefine bir parti düzenler kızımız. Fakat olaylar planladığı gibi gitmez, anne ve babası çıkagelir. Bu konular hakkında babası ile tartışıp daha sonraları onun gönlünü almış olsa da artık babası kararlıdır, Naz kendi ayakları üzerinde duracak, geçimini sağlayarak kadrolu olarak öğretmenliğe başlayacaktır. Tabii bunun için de tüm kredi kartları, maddi gelirler iptal olur :) Neyse, yaptığı tercihler sonucu da kızımızın öğretmenlik yapacağı yer belli olur. Kars, Sarıkamış.

Yağız Tekinoğlu. Son derece yakışıklı, mavi gözlerine ek olarak, gamzeli ve ışıltılı gülümsemeye sahip olan Yüzbaşı. Bütün hepsini aynı cümlede ben bile kullanmakta zorlanırken işte Yağız böyle biri :D Ve bu söylediklerim daha hiçbir şey, düşünün :D Yağız küçüklüğünden beri asker olmak istemiş ve annesi de onu hep "Asker oğlum" diye severmiş. Annesi vefat ettikten sonra da Yağız daha bir hırslanmış ve genç yaşına göre büyük bir azim ve başarı göstererek Yüzbaşı olmuş. Ailesinin maddi durumu oldukça iyi ve babası her fırsatta "Gel oğlum, işlerin başına geç." dese de Yağız askerlikten asla vazgeçmemiş. Yeni görev yeri de Kars, Sarıkamış. 

Naz ve Yağız'ın yolları bir şekilde kesişiyor ve devamı geliyor. İlk başta tartışmalı bir tanışıklıkları olsa da, ki bu uzuuun bir süre böyle devam ediyor, daha sonradan görüyoruz ki cidden büyük aşklar kavgayla başlarmış. Naz ne kadar hazır cevap biriyse, Yağız da öyle. Asla altta kalmıyorlar. Naz'în sinirli, Yağız'ın ise umursamaz tavırlarını çok keyif alarak okudum. 



Kitap 638 sayfa. İlk elime aldığımda korkmadım dersem yalan olur fakat kitabı okumaya başladığım andan itibaren hiç sıkılmadım. İlk başlarda Naz sinirlerimi bozsa da daha sonraları onu da çok sevdim. 

Kızlarla konuşurken hemfikir olduğumuz bir konu vardı. Karakterler bizlerden biri. Okurken 'ah, ah' deseniz bile 'hayal bunlar.' demiyorsunuz. Bir kere adamımız CEO değil Yüzbaşı :D Bundan daha iyi bir şey olabilir mi? :D Okurken sanki onlarla bir yolculuğa çıkmışım ve kitap bitince o yolculuk bitmiş gibi hissettim. Fakat Aşkın Naz'lı Hali benim başucu kitabım olarak kalacak, o kadar çok yer işaretledim ki, canım sıkıldıkça açar okurum artık :) 



Kitabın tasarımına gelince, kapağını çok sevdim, tam da bir Naz var orada :D Aslında kızımız uzaklara bakıyor fakat sanki asker selamı verir gibi bir hali var :D Kitaba tam oturan bir kapak olmuş :)  Şuan yorumu yazarken sürekli Nazlı diyorum, ardından siliyorum. Okuyunca göreceksiniz, bu alışkanlığım hep Gülbahar teyze ve Yağız'dan kaynaklı. *-* Gülbahar teyze demişken, çok şeker bir kadındı :D Ana karakterlerimizin yanı sıra diğer karakterleri de çok sevdiğimi söylemiştim zaten.

Söylemeden geçemeyeceğim, Aşkın Naz'lı Hali'nin editörlüğünü Şefika Aydın yaptı, çok iyi bir iş çıkarmışlar yazar ile ellerine sağlık :) Sanırım ilk defa bir kitap iyi ki bu kadar uzun dedim, çünkü hiç bitmesini istemedim. Akıcı olunca da çabucak bitiyor tabii :)

Son olarak, klişe hikayelerden sıkıldıysanız, değişiklikler istiyorsanız, Naz ve Yağız ile hiç bitmesini istemeyeceğiniz ama bitince de tadı damağınızda kalacak bir yolculuğa çıkmak isterseniz bu kitabı bir an önce okuyun arkadaşlar. Aşkın Naz'lı Hali bi başka oluyormuş, kesinlikle tavsiyemdir :) 

Puanım:


a Rafflecopter giveaway