Kış Güneşi - Jennifer L. Armentrout | Alıntı

5/12/2014, BY Buse Güler -

O kadar sevdiğim bir kitaba alıntı yazmasam olmazdı. :) İşte Kış Güneşi'nden alıntılar.
***

"Senin için bir sakıncası var mı?" Sesi tam kulağımın içindeydi. "Sanırım bunu sana kenara kaymanı söylemeden önce sormalıydım, değil mi?"
"Hayır," diye fısıldadım."Bir sakıncası yok."
"Güzel." Yan döndü ve bana baktığını biliyordum. Kaşık pozisyonundaydık! Fakat birbirimize dokunmuyorduk o yüzden bu sayılmazdı."Çünkü bu yatak benimkinden çok daha rahat ve benim gidesim yok."
-Sydney


"Sen tek gecelik bir ilişkiden çok daha iyisin Sydney.Bunu sana yapamam.
Sen o kızlara hiçbir şekilde benzemiyorsun.
Bundan çok daha fazlasını hak ediyorsun."
-Kyler



Dirseğiyle beni hafifçe dürttü. "Haydi ye bakalım. Bugün senin için büyük planlarım var."
Kaşlarımı kaldırarak ona döndüm."Öyle mi? Beni dışarı çıkarıp garaj yolunu mu temizletmeyi düşünüyorsun?"
"Hayır." Bir elma alıp küstahça ardına yaslandı."Dışarı çıkmayacağız ama bol bol fiziksel faaliyetimiz olacak."
Bir anda kanım kaynadı."Gerçekten mi?"
Gözlerinde muzip bir ışıltı vardı."Etrafına bak Syd. Eksik bir şey görmüyor musun?"
Odaya göz gezdirdim ve kast ettiği şeyi anlamam bir kaç saniyemi aldı."Giysilerim?Giysilerim nerede?"
Cevap olarak suratında oluşan sırıtma katıksız bir günahkarlık eseriydi."Bugün giysiye ihtiyacın olmayacak bebeğim."
-Sydney


Saçının bir tutamını yakalayıp parmağıma doladım
."Çok şanslıyım. Bunu biliyorum. 
Senin aşkına nail olduğum için inanılmaz şanslıyım."
-Kyler


Onu seviyordum. Tanrım, onu çok seviyordum. 
Bunca zamandır ona bunu söylememiş olduğuma inanamıyordum.
Salağın tekiydim ben ama şanlı bir salaktım.
-Kyler



"Hayatım boyunca sana aşıktım," dedi gözlerimin içine bakarak. 
"Eğer izin verirsen, hayatımın geri kalanında da hep seni seveceğim Syd."
-Sydney



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder