Kitap Alışverişi #6 & Kargo Ne Getirdi?

5/09/2014, BY Buse Güler -

Çok mutluyum ! Şefika'mdan kargo geldii. Tabii habersiz bir kargo olmadı çünkü Monica'ları ben sipariş ettim. Biliyorsunuz, historical türüne giriş yapacağım :D Bu seriyi de çok merak ettim ve fuardan alacaktım fakat baktım yok. Baskıları tükenmiş hep. 

Şefika'da kitapçısında görünce sipariş vermiş oldum benim için aldı kuzucum sağolsun :)

Kitap Alışverişi & Kargo Ne Getirdi olarak yazdım çünkü ben sadece kitapları sipariş etmiştim. Bir baktım hediye bir kitap ve Sinada Dergisi'nin 2.-3. sayılarını koymuş içine :) Bu arada ben Şefika'nın yorumlarını çok beğeniyorum. Sankı yorum yazmıyor başka birşey yapıyor :D Kendisi de Sinada Dergisi'nde kitap yorumu yapıyormuş. 
Kargoya bu dergileri eklemesi beni çok mutlu etti keyifle okuyacağım, hem içini biraz karıştırırım neler varmış :)

Hediye kitaba gelecek olursak, Atatürk'ün aşkı Latife :) Biraz karıştırdım, çok merak ettim onu en kısa zamanda okuyacağım. Tabii Monica'lardan sonra :) 

Son olarak 2 tane de gördüğünüz sevimli mıknatıslı ayraç ve sizin şuan göremediğiniz derginin içinde olan bir ayraç ve yine sizin göremediğiniz - çünkü bana özel :D- olan notlar yapıştırmış.
Burdan tekrar çoook teşekkür ederim canımmmm :*

Hepsini keyifle okuyacağım.

Şefika'nın yorumlarını incelemek isterseniz blogu: 
Kitap Arası Kahve Molası

Ve Sinada Dergisinin sitesi:

2 yorum:

  1. Monicalar candır, kitaplıkta mutlaka olmalı :D Monicasız bir kitaplık düşünülemez!

    Dergiler için söyleyebileceğim pek bir şey yok aslında. Biz bir hayal kurduk ve şimdi hayallerimiz elimizde. Umarım zevkle okursun sen de :)

    Ve son olarak Atatürk'ün Aşkı Latife'yi okuyunca Atatürk'e bir kez daha aşık olacaksın, şimdiden keyifle okumalar :D

    YanıtlaSil