Yedi Gün Yedi Gece - Evangeline Collins | Yorum

5/17/2014, BY Buse Güler -

Orjinal Adı: Seven Nigt to Forever
Seri Bilgisi: -
GoodReads Puanı: 3.80
Yayınevi: Olimpos Yayınları
Sayfa Sayısı: 404

Herkese merhaba.
Olimpos yayınlarındna historical türünde çıkmış olan Yedi Gün Yedi Gece okundu bitti.
Okuduğum ilk historical kitap :) 1819'un Londra'sında geçiyor olaylar.

İlk önce kapağından bahsedeyim. Ben kapağını ve renklerini sevdim. Yüzlerinin gözükmemesi daha iyi olmuş bence.  GoodReads'te orjinal kapağını da gördüm. Bence bizimki daha güzel. Olimpos yayınları bu konuda iyi iş çıkarmış.

Konusundan bahsedecek olursam;
Rose her ayın ilk haftası bir genelevde çalışıyor. Çünkü babasının ölümünden sonra ondan kalan borçları temizlemek zorunda. Ayrıca destek olması gereken kendinden küçük bir de erkek kardeşi vardır. 
Erkek kardeşi Dash babasının yaptıklarını bilmiyor, Rose Dash'ın babasına olan sevgisini saygısını yitirmesini istemediği için bütün borçları üstleniyor ve dediğim gibi her ayın bir haftası genelevde çalışıyor. Orda gözde kızlardan biri olduğu içinde baya iyi gelir getiriyor ona yaptığı iş.

Gelelim James Archer'a. James epey zengin bir adam. Fakat bu zenginliğini ticarete, çok çalışmaya borçlu. Üç yıl önce evlendiği karısı Amelia gibi soylu bir aileye sahip değil.  Ondandır ki, üç yıldır evliliğinde tek bir mutlu anı olmamış. Zaten James'in babası Amelia soylu bir aileden geldiği için onların evlenmelerini istemiş. Amelia sağolsun her fırsatta James'i aşşağılıyor, adamı resmen yerin dibine sokuyor. Ayrıca çok sayıda da sevgilisi mevcut. James'in gözünün içine baka baka aldatıyor adamı.

James'in sabrına hem hayran kaldım, hemde kızdım. Biraz sesini çıkarsa belki daha iyi olabilirdi. Birinin Amelia'ya haddini bildirmesi lazımdı -.-

Neyse, James karısından bıkmış artık ve geç saatlere kadar işyerinde çalışıyor. İhanetten yana bir adam olmasada ayakları onu Rose'un çalıştığı geneleve götürüyor. Son ana kadar vazgeçecek durumda olan James, Rose'u görünce adeta çakılıp kalıyor. 

Daha sonra ne mi oluyor? İşte orasını söylemem :D Ama ben "hadi canım, var mı böyleleri?" dedim okurken.

Kitabı sevdim. Dili gayet akıcı. Okurken bir bakıyorum sayfalar sonrasına geçmişim ama hiç farkında değilim. Anlatım tarzını da beğendim. Ama benim şimdiye kadar okuduğum kitaplar gibi her anı anlatmıyordu. Diğer bölümün bir gün sonra başladığı da oluyordu fakat bu rahatsız etmiyor

Tek rahatsız olduğum konu James'in karısı Amelia'ya bu kadar sabırlı davranmasıydı. Belki biraz sesini çıkarmasını karşı çıkmasını bekledim :D Ama sonunda da bu işe yaradı aslıda :P Hayır hayır, söylemiyorum :)

Güzel vakit geçirmek istiyorsanız, alıp sıkılmadan keyifle okuyabilirsiniz. 

Sevgiler :)

Puanım:







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder