Alıntı | Kötü Çocuklar: Soluk Soluğa - M.Leighton

5/27/2014, BY Buse Güler -


"Cesaretini bu kadar çabuk toplayan biri daha görmemiştim.
Azim işte.
Pes etmeyi, geri adım atmayı reddeden bir yönü var bu kızın.
Zorluklara pabuç bırakmıyor.
Ve bu tavrı, deli gibi seksi."


-Cash 




Kulaklarımda kan basıncı oluşuyor."Ama sen çalışanlarınla ilişkiye girmiyorsun." diye hatırlatıyorum.
"Senin için bir istisna yaparım." Yüzü gitgide yaklaşıyor. Çok yavaş bir biçimde. Santim santim.
"Ama bu senin kuralın."
"Senin için çiğnerim,"diye fısıldıyor.
 Nefessiz bir şekilde,"Hayır, yapma bunu," diyorum.
"Peki o halde, kovuldun," diyerek dudaklarını dudaklarımla buluşturuyor.


-Olivia




Bu gece yaptığım en iyi keşif mi?
Olivia utangaç ve sessiz seksi vücudunun içinde yaramaz bir kız saklıyor.
Ve ben o kızı serbest bırakacağım.

-Cash



"Çok endişeleniyorsun. Sadece bana güvenemez misin?"
Gözleri gözlerimi deliyor. Onu çok istiyorum ama ona böylece teslim olmanın
akıllıca bir iş olup olmadığına emin olamıyorum.
Eğer biraz daha Nash gibi olabilseydi...
"Bilmiyorum." diye cevap veriyorum dürüstçe.
Kabullenerek başını sallıyor. "Öğrenecksin, söz veriyorum."


-Cash
 


Etrafındaki insanlar coşkuyla bağırmaya başlıyor. 
Cash onlara gülümseyerek bana dönüyor ve tezgahın üzerinden öne doğru hafifçe eğiliyor. Gözlerimiz buluşuyor ve lanet-olası-derecede-seksi bir biçimde tek kaşı havaya kalkıyor ve mırıldanıyor,
 "Ağzımı sulandırmak için tek şansın var."
Nefesim kesiliyor.  Ve kollarımdan aşağı bir ürperti iniyor. ..

-Nash
 



 "Albayım? Öyle bir askeri selamlama ve ben ancak albaylığa mı layık görülüyorum?"
"Bilmem ki. General olmak için yeterliliğinizi gerektiğince ispat ettiniz mi?"
Ağır adımlarla arabama doğru yürüyoruz. "Senin, birinin yeterliliğini kanıtlaması hakkında nasıl düşündüğüne bağlı."
"Yani, erkeklerin çoğu yeterliliklerini nasıl ispat ediyorlarsa öyle olsa gerek," diyor, bileğine bağlı kırmızı çantayı sallayıp kayıtsız davranmaya çalışarak.
"Bebeğim, açıklaman buysa eğer, bir orgenaral olurum ben."

-Olivia

O, şimdiye kadar istediğim her şey ve şimdiye kadar ihtiyacım olan her şey. 
Harika ve seksi bir paket.
 İçinde yalanların, aldatmacanın ve tehlikenin olduğu bir paket.
Bu bir ironi değilse ne bilmiyorum. 

-Olivia


1 yorum: