Kitap Alışverişi #5

5/07/2014, BY Buse Güler -
  
Herkese Merhaba !
Ben bu postu yazmayı unutmuşum desem ? :D
Ama benim geçerli bir mazeretim var. Ev taşıyoruz biz. Hemde 1 hafta içinde iki ev taşıdık, önce anneannem sonra biz. Eh yorgunluğumu bir tahmin edin ? :D Bu alışveriş o sıralarda gerçekleşince bende doğal olarak unutmuşum. Geç olsun da güç olmasın değil mi ?

Bildiğiniz gibi bir süredir Kitap Sihirbazı'nda indirimler devam ediyor. 9.90 ve 7.90 TL'lik kitaplar mevcut. Evet ben aşağıda gördüğünüz tüm kitapları bu fiyatlara aldım :D
Kötü Çocuklar ve Sana Kapıldım hariç :)

Bakalım hangi güzellikler çıkmış kargo paketinden.



Cennet'i ben fuardan almıştım. O yüzden Kitap Sihirbazı'nda indirimdeyken, onu adaşıma aldım :)
Ama diğerleri,hepsi,tümü benim :D
Bu arada ayraçların güzelliğini gördünüz mü ? Burdan kitaps sihirbazına kocaman teşekkürler. Ayraç yollamayan okuoku ve d&r 'a örnek olsun :D
Neyse efendim, şimdi gelelim kitapları incelemeye. - En heycanlı kısmı-

  
 Aspendoslar 7.90 TL 'lik fiyattan alındılar :D Güzel Bir Yalan baya kalınmış hatta onu görünce şaşırdım. Ama Yaralı baya inceymiş, onu görünce daha da şaşırdım :D
Çok cici duruyorlar burdan, umarım okuyunca da fikirlerim hala aynı olur :)



İzmir Kitap Fuarı'nda aradım ama bulamadım :( En sonunda yayınevine msj attım ve bu sene fuara katılmamışlar. Eh 9.90 falan değildi ama çok merak ediyorum o yüzden ekledim sepete.
Ayrıca yayınevinin facebook sayfasında ikinci kitabın kapağını gördüm. Büyük ihtimalle alamam :D Kapak hım. Baya açık :D Baya ama -_- Kitap kılıfı bulacağım :P Öyle okurum :D :D Tabii Sana Kapıldım beğenilirse :)



Neden mi aldım ? Kapağına bi bakın, sonra da ismine bir bakın :D Açıklama yapmama gerek var mı ? :D
Agnes Wood bloğunun sahibi Esra bu kitabın çıkmasını dört gözle bekliyordu sonra bir baktım bende bekliyorum. Eh sipariş verirken daha çıkmamıştı, Ön siparişteydi. Hemen ekledim sepete :)



Dolunay serinin ikinci kitabı. İlk kitap Silüet hakkında çok fazla olumsuz yorum okudum ama pes etmedim ve kitaba başladım :D Süper bir giriş olmasa da, kitabı sevdim denilebilir. Bazı sebeplerden yarım kaldı ama devam edeceğim. Dolunay da 9.90 dı. Almamak olmazdı :)
Bu siparişimde Kitap Sihirbazı'nın hızına hayran kaldım ! Ayraçlar da çok güzeldi :)

Evett benim aldıklarım bu kadar. Arasında okuduklarınız var mı ? Yorumlarınızı benden esirgemeyin sevgiler :)







5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Kitapsihirbazı sağolsun bu konuda hep yüzümüzü güldürüyor :D Sen neler aldın sihirbazdan ? Kötü çocuklar okuma listemin üstlerinde :D En kısa zamanda okunacak teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa benim bu siparişimde öyle oldu :D :D şubeye gittim bende. -_-
      Keyifle oku canım

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil