Kış Güneşi - Jennifer L. Armentrout | Yorum

5/12/2014, BY Buse Güler -

Orjinal Adı: Frigid
Seri Bilgisi: Frigid #1
GoodReads Puanı: 3.85
Yayınevi: DEXPLUS
Sayfa Sayısı: 316

Jennifer yazar da okunmaz mı ? Kadın her tür de mükemmel yazmak zorunda mı ? Bence insan değil. Jennifer başka bir şey :D

Yorumuma kapağın güzelliği ile başlamak istiyorum. Sağolsun DEX orjinal kapağa sadık kalmış ve iyiki de öyle yapmış ben çok beğendim kapağını. Okurken de aklıma hep kapaktaki karakterler geldi :D Bence güzel uymuş.

Konusundan bahsedecek olursam, Sydney Kyler'a küçüklükten beri aşık. Ama ezelden beri çok yakın iki dost olmuşlar. Sydney her ne kadar Kyler'ın yanında gördüğü kızlardan rahatsız olsada bu dostluktan memnun ve bu dostluğu bozmamak için ona olan hislerini açıklamıyor.

Kyler ise tam bir çapkın. Bir gece o kızla bir gece bu kızla. Sydney ise onun için hep ulaşılmaz bir noktada. Aslında o da Syd'e karşı boş değil fakat onun kendisinden daha iyi birilerine layık olduğunu düşündüğü için belki de Syd'in ona asla bakmayacağını düşünüyor.

Noel'den önce Kyler'ın dağ evine gidiyorlar kayak tatili için. Aslında orada yalnız olmayacaklar çünkü bir iki arkadaşları daha gelecek fakat neredeyse yüzyılın kar fırtınası çıkıyor ve yollar kapandığı için arkadaşları eve ulaşamadan geri dönüyorlar. Eh, ne oluyor dersiniz ? Kyler ve Sydney dağ evinde başbaşa kalıyorlar.
Eh ondan sonra da olaylar gelişiyor ve bu zamana kadar saklı kalmış duygular gün ışığına çıkıyor.


Kitaba bayıldım. Tek kelime ile mükemmeldi. Aslında kitabı bir ara yarım bırakmak zorunda kalmıştım tur kitabına başlamak için daha sonra devam ettim sindire sindire okumuş oldum :) 
Bir solukta okunacak bir kitap. Dili çok akıcı zaten.
Kış Güneşi benim için romantik komedi tarzında oldu. Kahkaha attığım sahneler çoğunluktaydı dersem yalan söylemiş olmam.

 Kitap hem Kyler hem de Sydney'in ağzından anlatılıyordu. Bu şekilde okumak gerçekten çok zevkli. Meğer eskiden acaba karşı taraf ne düşünüyor diye çatlıyormuşuz :D
Sydney'in ağzından başlandı anlatılmaya ve Kyler'ı öyle bir anlattı ki. Allah dedim. Aşık olmamak elde değil. Hayatımdan bir Kyler geldi geçti açıkçası :D 
Kitap seri olduğu için de çok mutluyum bunun devamı okunmaya değer gerçekten. İkinci kitabı için DEX umarım bizi çok bekletmez. Sabırsızlıkla bekliyorum :)
Onun dışında kitabın yetişkinlere göre yani en azından +18 olduğunu söylemeliyim.

Son olarak da Allah herkese Kyler gibi dost+sevgili nasip etsin diyorum :P 

Puanım:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder