Kitap Alışverişi #6

5/07/2014, BY Buse Güler -


Bir önceki yazımda belirttiğim gibi Kitap Sihirbazından siparişlerim gelmişti ama sağolsunlar fazla hızlı çıktılar :D Benim beklediğimden önce geldiler. Beni bulamadılar :( Mecburen kargo şubesine gidip ben almıştım kitapları :) Dönerkende ayraç almak için kitapçıma uğradım ama kitapsız çıkmadım :D

Pegasus yayınlarından Cennet serinin son kitabı. İlk iki kitap - Hale ve Hades- bende mevcut. Hatta Hale'yi okudum çok beğendim fakat 2011 yılında :( Yani anlıyacağınız biraz unuttum kitabı. Ama buna rağmen geçen sene fuardan -2013'de- Hades'i almıştım. Cennet 'i almayı düşünmüyordum ama 10 lira olduğunu görünce hemen aldım. :) Belki Hale'yi tekrar okurum. :)

Seri kitapların bu kadar arayla çıkarılması gerçekten çok sinir bozucu. Ben karakterleri, kolay kolay unutmam ama 3 sene önce okumuşum, eh unutmam biraz normal :D

Bakalım ne zaman okuyacağım :) En azından seri tamamlandı :)

Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder