BSBT 5. Blog Turu | Gece Gelen Ölüm - Yorum

5/07/2014, BY Buse Güler -


Herkese merhaba !
Sevgili Gonca Çiftçioğulları'nın Gece Gelen Ölüm Kitabı'na yaptığımız turda, yorum sırası bana geldi :)
 
Aslında ne yazacağım, inanın hiç bilmiyorum.
Kitap bir heyecanla başladı, bitene kadar yer yer o heyecan daha da yükseldi ama hiç düşmeden devam etti ve o SON ! Ben çok şaşırtıcı sonlar okudum ama, GECE GELEN ÖLÜM hepsini geçer bence :D
Öncelikle GECE GELEN ÖLÜM benim okuduğum ilk polisiye-cinayet romanıydı. O kadar içten, o kadar profesyonel bir dille yazılmış kı, sanki ben bu konulara çok aşinaymışım gibi bir durum oldu.
Benim kitaplarda sevdiğim noktalardan biri de, ki genelde herkes öyle ister; olayların akıp gitmesi.
 
 
İlk kez polisiye roman okumuş biri olarak, bu kitap için rahatlıkla şunları söyleyebilirim. Gece Gelen Ölüm'ü elinize aldığınızda bırakmak istemeyeceksiniz.

Sadece bir iki bölümünü izlediğim Criminal Minds dizisini hatırlattı bana :) Gonca Ablacığımın kalemi gerçekten çok kuvvetli. Diğer kitaplarını umarım bir an önce çıkarsın ve bende okuma fırsatı bulayım :)
Ayrıca bu kitabın yeri bende çok özel. Gonca Abla sağolsun benim için imzaladı kitabını :) Kitaplığımdaki ilk imzalı kitabım :)



Kısaca, eğer polisiye seviyorsanız bu kitabı kaçırmayın ! Ama eğer benim gibi daha önce hiç okumamışsanız, GECE GELEN ÖLÜM polisiye türüne başlamak için çok iyi bir kitap :)

KALEMİNE SAĞLIK GONCA ÇİFTÇİOĞULLARI :)


1 yorum: