Kargo Ne Getirdi? Sümeyye'den süpriz kargo :)

5/12/2014, BY Buse Güler -
Sanırım bana kargo gelmese bu bloğa yazı yazmayacağım :P 
Blogun aktifliği benim kargolara bağlı oldu :D :D 
Bana kargo yollayan tüm dostlarıma burdan toplu bir teşekkür ediyorum iyiki varsınız !!!


Gelelim bugünkü kargomuza. 
Sendromsuz bir pazartesi yaşamama neden olan Sümeyyeciğime buradan teşekkür ediyorum. Sümeyye kurucusu olduğum Kitap Mevsimi sayfasının editörü ve adaşcığımın daha önceden tanıdığı bir kitapkardeşi diyebiliriz. Biz de sayfada editör olduğunda tanıştık ve sizden iyi olmasın çok iyi çok cici bir kız. 
Benden adresimi almıştı ama ne zaman ne yollayacak bilmiyordum bugun bir baktım kargo geldi :D Sümeyye'den ! Kargo iyi hoş da süpriz kargonun tadı başka :D Çok uzattığım için direk kargoyu göstereyiiim.


Kargo güzelce hediye paketi yapılmıştı ve heycanla açtığımda içinden bunlar çıktı :) 
 
Herşeyden önce ayraç ile başlamak istiyorum !!! 
O ayraçtan sonunda bende de var :D Bizim burda yakınlarda D&R yok ve sanırım o ayraçlar-kitabın arasından çıkan el şeklinde duruyor ya hani- D&R da var. Bir türlü bulamamıştım ama Sümeyye yollamış :) 

Kitaba gelirsek kapağını cok sevdim ve arka kapagını okuyuncada hosuma gitti en yakın zamanda okuyup yorumlayacagım :)

Ve yanındaki albüm ! Çok hoş değil mi ?! Ben bayıldım. Şuradaki pembe kağıtta mektup yazmıs sagolsun orada açıklamış. Fotoğraf albümü olduğunu akşam eve gidince içine fotoğraf koyacağım :)

Kahveleride afiyetle içeceğim :P 

Teşekkür ederim Sümeyyecim ! Dostluğumuzun bozulmaması dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder