Kargo Ne Getirdi ? | Ebru'mdan Kargom Var !

5/01/2014, BY Buse Güler -
 
Yazmakta geciktiğim bir "Kargo Ne Getirdi?" postu ile karşınızdayım dostlar.

 
Antalya'dan bana kargo var! Ebru'm bana kargo yollamış. ^.^ Aslında o kadar çok "gerek yok, zahmet etme" desem de , Ebru'ya dinletemedim ve şuan diyorum ki iyi ki yollamış :D Neden mi? Çünkü bu güzellikler çıktı içinden :)



Aslında ben Kocan Kadar Konuş'u alacağını biliyordum. Çünkü benim fuar listemde olduğu için ben çıkardım listeden Ebru'nun aldığını duyunca :)

Ama diğerleri ?! Hiçbirinden haberim yoktu. Kargo paketini bir açtım :D Küçük bir çığlık attım evet :P

Öncelikle Şirinimden başlamak istiyorum :) Evet Adaş'ımın ve benim şirinlere bir takıntımız var. O yüzden onu görünce çok mutlu oldum.Ebru'nun erkek arkadaşı seçmiş sanırım :D O yüzden burdan Malik'e de teşekkürlerimi sunuyorum. Bir sonraki kargomda bende ona birşeyler yollayacağım :D Aklımda *-*

Tüylü kalemler ^.^ Kullanmaya kıyabilir miyim ? Bilmiyorum ama kalemliğimin en güzel yerinde yerlerini aldılar bile :)

Milkshakeler ve pipetleri. Kıyamam ya bebeğim pipetlerini bile yollamış. Bu sıralar ev taşıma telaşı yüzünden onları yapamadım bile :D Ama en kısa zamanda hazırlayıp Milkshake&Kitap keyfi yapacağım, hem de o kitap Kocan Kadar Konuş olacak ^.^

Kitabın üzerindeki, bezden taç tarzında bir şey :D Daha önce hiç kullanmadığım için Ebru'ya sordum ve sağolsun kendisine takıp bana fotoğraf çekip yollamış :D Artık öğrendim. Bende takacağım çok cici bir şey :)

Ve ve ve mumlar :) Şunların tatlılığına bakar mısınız ? Aslında onları yakıp kıtaplıgıma koymayı düşündüm ama yangın çıkar falan *-* O yüzden yine kitaplığımda duruyorlar ama yanmamış bir şekilde.

Kısacasııııı, ben bu kızı çok seviyorum !! Farklı şehirlerde olsak bile dostluğumuz 5 sene öncesine falan dayanıyor. Ebrum iyi ki var, ^.^ Tekrar çok teşekkür ederim :*



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder