Kitaplığımdaki En İyi 10 Kitap Kapağı

9/01/2014, BY Buse Güler -
 
Diğer bir mim ile herkese merhaba :D
Sevgili Agnes Wood bloğunun sahibesi Esra beni mimlemiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum ^.^
Aslında onun beni mimlediği başka bir mim daha var. Çikolatalar ile ilgili :P Çok leziz bir mim gibi duruyor :D Bugün zamanım olursa bu mim bittikten sonra onuda yapacağım. Teşekkürler kuzum ^^ 
 
Yazıdan da anladığınız gibi, kitaplığımdaki en iyi 10 kitap kapağını seçtim. Bu benim için kolay oldu mu ? Hayır. Hem de hiç kolay olmadı :D Ama on kitabımı da seçtim. Esra'nın seçtiği en iyi on kitap kapağına bakmak için tık tık. Bu arada sıralamanın bir önemi yok. Öylesine sıraladım.
 
 
1-Köken
 
 
Lux serisini çok seviyorum.
 Ama bana göre kuşkusuz serinin en iyi kapağı Köken.
Bu listede yer alması gerekiyordu :D
 
2-Fısıltı
 
 
Evet Hush Hush serisini de çok seviyorum.
Kapaklarına da bayılıyorum !
Serinin tüm kitaplarının kapakları çok güzel bence.
Ama ben Fısıltı'yı seçtim :)
 
3-Serseri
 
 
Dönüşüm serisini çok sevdiğim, ama sadece ilk kitabını okuduğum
ve elimde 2 kitabı daha olmasına rağmen bir türlü devam edemediğim
doğrudur.
Ben güçlü kadın karakterlere bayılıyorum ve bu kapak onu yansıtmış bence.
Kapağına vurulup sonradan konusuna bakmıştım :D Çok hoş.

4-Sessiz İntikam

 
Sessiz İntikam'ı henüz okumadım. Ama kapağın güzelliğine bakar mısınız?!
Kitapçıda gördüm hemen elime alıp inceledim içeriği de çok hoşuma gitti.
Bence en iyi kapaklardan birisi.
 
5-Silüet
 
 
Silüet'i beğenmeyen o kadar çok arkadaşım var ki.
Ama ben yarısına kadar okumuş olsam da çok sevdim ve kapağı...
Bence pek fazla bir şey söylemeye gerek yok :D Siz anladınız *-*
Anlamadıysanız da renklerin güzelliğine ve uyumuna bakınız ^^
 
6-Can Dostum
 
 
Belki de okuduğum en değişik kitap.
Bir sevgi romanı.
Kapağının güzelliğine bakar mısınız? Bu listeye koymasam olmazdı :)
 
7-Ayaklı Bela
 
 
Aslında Ayaklı Bela mı, Tatlı Bela mı kararsızdım.
Ama sonradan Ayaklı Bela daha çok gözüme takıldı.
Travisciğim... Çok güzel.
 
8-Araf
 
 
Çok güzel !!!
Ben kar kürelerine bayılırım evet ama
içinde bir de melek var ^^
Araf da çok sevdiğim serilerin arasında. Şüphesiz kapağına da bayıldım.
 
9-Eşleşme
 

Eşleşme henüz okunmadı.
Bir türlü fırsat olmadı sonradan da şimdiki zaman ile yazıldığını
gördüğümde biraz soğudum açıkçası.
Ama o kadar çok olumlu yorum okudum ki son zamanlarda, okuyabilirim :)
Distopya türüne ait bir kitap ve bence kapağı bunu çok iyi yansıtmış. Çok güzel.
 
10-Umutsuz
 
 
Tamam belli bir sıraya göre yapmıyorum.
Ama belki Umutsuz'a biraz torpil geçtim,
en beğendiklerimden birini en sona bıraktım :P
Gerçekten ama gerçekten çok güzel ! Kapağı muhteşem. Umutsuz okundu bitti ve
ne diyeceğimi bilmediğim için yorumunu yazamıyorum bugün deneyeceğim :D
 
Evet bir mim'in daha sonuna geldik :D
Benim mimlediklerim:
 
 
^^
 

 
 
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder