Kitap Kahramanları ve Biz - Kitap Etkinliği

9/04/2014, BY Buse Güler -
 
Herkese merhaba !
Yepyeni bir Etkinlik - Mim ile karşınızdayım !
Ayşegül'ün Kitaplığı'nın başlattığı ve beni mimlediği bu etkinliği ben çok sevdim.
Zaman zaman kitaplardaki karakterler ile birlikte yaşıyoruz ve onlara sarılıp destek olmak, alkışlamak, ya da boğazlamak istiyoruz :D İşte bu etkinlik öyle. Bu durumlara göre belli sorulardan oluşuyor ve hangi karakterlerle o durumlar olmasını istediğimizi cevaplıyorz. Anlatabildim sanırım :D
Benim cevaplarımı okumadan önce Ayşegül'ün cevaplarını okumak için tık tık.
Hadi başlayalım !

1- Gerçek hayatta var olmasını dilediğiniz kitap karakteri ?
Bones - Gece Avcısı serisi | Herkese bir Bones lazım bence. Ne olursa olsun Bones olmalı. :D
 
2- Hangi kitap karakterlerini teselli edip arkalarını sıvazlamak isterdiniz?
Sky - Umutsuz | Yaşadıkları hiç kolay değil.
Echo ve Noah | İkisi de bunu hak ediyorlar bence.
Nora - Hush Hush serisi 2. kitap Çığlık | Okuyalı çok oldu ama, ben bile kötü olmuştum.
Katy - Obsidiyen | Daemon'ın öküzlükleri -.-
Daemon - Köken | Zor bir durum.
Gale - Açlık Oyunları | Öyle işte.
Julia - Gabriel'in Cehennemi | Yazık yahu :D
 
3- 'Ayy, yerim ben seniiiiii kuzuuum' deyip kucaklamak istediğiniz karakter.
Bailey - Can Dostum | Bu köpekçiği kucaklamak lazım.
 
4- 'Al, götür beni uzaklara. Kaçalım buralardan.' demek istediğiniz karakter?
Christian Grey - Elli Ton serisi                    Travis - Tatlı Bela         
Gideon Cross - Crossfire serisi                     Holder - Umutsuz
Braden - Dublin Caddesi                              Jared - Providence üçlemesi
 
5-Hangi kitap karakteriyle aynı takımda olmayı tercih ederdiniz.
Edward Cullen - Alacakaranlık | Vampirler iyidir :P
 
6- Hangi kitap karakterine 'Aferim goççum' demeyi en çok istediniz?
Mim gittikçe zorlaşıyor :D Uzun süre önce okuduğum için hatırlayamıyorum pek ama Ayşegül'ün cevabını görünce aklıma geldi.
Katy - Obsidiyen | Kantin sahnesi. Gerçekten güzeldi :D
 
7- Hangi kitap karakterine en çok kafa göz dalmak istediniz?
Gülay - Şahane Gelin | Ben böyle sümsük karakter görmedim. Azıcık özgüven yahu.
Osman - Şahane Gelin | Ve ben böyle zorba bir adam görmedim. Türünün tek örneği. Gerçi diğer FMA kitaplarını okumadığım için tek örnek olmayabilir.
 
8- İki tokat atıp 'kendine gel' demek istediğiniz karakter?
America - Beni Seç | Cidden kendine gelmeli. Ben böyle kararsız insan görmedim.
 
 
9- 'Bundaki güç bende olsa varyaaa' dediğiniz kitap karakteri?
Burada ayrım yapamayacağım. Tüm okuduğum fantastik kitaplardaki karakterler diyebiliriz.
 
10-Sizce hangi kitap karakteri sizinle en iyi arkadaşlığı kurardı?
Alex - Melez Sözleşmeleri | Çok seviyorum bu karakteri
 
11-En çok evinize götürüp saklamak istediğiniz karakter?
Christian Grey - Elli Ton | Herkese bir Grey şart :D
 
 
Ve benim mimlediklerim;
Kitap İklimi
Kitap Soluğu
Sanat Nehri
Okuma Seansı
 
 
 
 
 
 
 



1 yorum:

  1. Yıllar sonra bloggera girip, azıcık stalk yaptım. Ne güzel şeyler yazmışsın böyleee :D

    YanıtlaSil