Kitap Alışverişi #11

9/27/2014, BY Buse Güler -
Merhaba !
Bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım :)

Kitap Sihirbazı'ndan yapmış olduğum bu alışverişten memnun kaldım mı? Evet. Siparişim 3 iş günü içerisinde temin edildi -söylenildiği gibi-. Daha sonra da kargoya verilmesinin ertesi günü ellerimdeydi , yani bugün :) Ayrıca siparişlerim dışında bir de hediye kitap gelmiş. :)

Sizlerde durum nasıl bilemiyorum ama, benim bulunduğum çevrede Sürat Kargo gerçekten çok hızlı. Kitap Sihirbazı'nı tercih etmemin sebeplerinden biri de bu :D 

Bu arada bu siparişimi biraz Güz Okuma Şenliği için yaptım. Zaten bunlar almak istediğim kitaplardı. Ama kategorilerde yer bulunca da hemen sipariş verdim.

Uzatmadan kitaplara geçelim, neler aldığımı görmek için sizi yazının devamına davet ediyorum :D


DİRENİŞ
Lux serisinin, benim çoook sevdiğim bir serinin son kitabı. Bu kitapla beraber artık Daemon ile vedalaşma zamanı :) Köken gerçekten çok güzel bir yerde bitmişti. Zaman kaybetmeden buna başlamak istiyorum.

ASLINDA
Yazarın ilk kitabı İlk Defa'yı okumuş çok sevmiştim.Okuma şenliğinde de buna yer bulunca, hemen aldım :) Kapağı, rengi çok tatlı. Konusu da öyle. Onu da keyifle okuyacağıma eminim !

YOLUN SONUNDAKİ OKYANUS
Hiç aklımda yoktu. Ama Saklama Kabı'nın vloglarında devamlı bu kitaba rastladım. Okumuş çok beğenmiş. Biraz araştırdım beğenmeyen pek göremedim. Konusu da hoşuma gitti. Eh baktım kategorilerden birine uyuyor. Bunu da aldım :D

ÇIRILÇIPLAK
Aslında bu kitabı okumak istiyordum fakat, okuma şenliği ile alakası yok. Sadece siparişim 50 lirayı geçsin, kargo parası vermiyim diye aldım. İyi ki almışım, orjinal ayracı ile geldi :) Kitap Sihirbazı'na buradan kocaman alkış. Okuoku sağolsun bu konuda çok kötü. Yanında ayraç yollamayı geçtim, kitapların orjinal ayraçlarını bulamıyoruz  >.<

AH VE MAT 
İşte bu hediye gelen kitap :) Teşekkür ederim !

Sizin de içinde okuduğunuz ya da okumak istediğiniz kitaplar var mı ? 
Yorum bırakabilirsiniz ! :)
Sevgiler.




5 yorum:

  1. Neil Gaiman kitaplarını çok duydum ama bir türlü almaya fırsatım olmadı. Bu kitaba yorumunu merak ediyorum :))

    Ayrıca Direnişe nasıl kıyıp okuyacaksın? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ben sadece bunu duydum :D Yorum yapmayı bırakmıştım ama sanırım geri döneceğim :) Yorumlayacağım en kısa zamanda teşekkürler :)
      Yaaaaa Direniş'e kıyacağım. Benim öyle kıyamama gibi bir şeyim yok bir an önce okumak istiyorum :D Sonuçlansın ne olacaksa :D

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil