Can Dostumun Yolculuğu - W.Bruce Cameron | Yorum

9/02/2014, BY Buse Güler -

 
Herkese merhaba :)
Çok tatlı, çok cici, içinizi ısıtacak ve bazen gözlerinizi dolduracak bazen de gülmenize sebep olacak bu güzel kitabın yorumu ile karşınızdayım :)
 
Tamam yoruma geçmeden önce güzel kapağımızdan bahsedelim. Ben köpekleri çok severim. Daha önceleri böyle sevimli dostlarımda vardı ama daha önce hiç Golden'ım olmadı. Onları ayrı bir seviyorum. Kapaktaki köpüşümüz de çok masum bakıyor değil mi?
 
İlk kitabı okumuş ve çok ama çok beğenmiştim. Benim için oldukça değişik bir kitaptı. Daha önce bir köpeğin ağzından anlatılan bir kitap okumamıştım çünkü :D
Kitap Kalbi sayfamızda haftanın yayınevi Yabancı Yayınları'ydı. Ben de ilk kitap olan Can Dostum'u çok sevdiğim için Can Dostumun Yolculuğu'nu okumayı tercih ettim.
 
Hikayemizde öyle çok olaylar yok. Sahibini korumak isteyen, onu cok seven ve ona cok bağlı olan köpeğimizin hikayesi. İlk kitabın devamı olarak okuyabiliriz. Siz ne dersiniz bilmiyorum ama ben bu kitabı da yine çok sevdim. Dediğim gibi köpekleri zaten çok seviyorum ve Can Dostum'u okuduktan sonra onlara bakış açım değişmişti. İlk başta söylediğim gibi öyle çok bir olay yok ama o kadar sürükleyici ki. Yani dili çok iyi, gayet akıcıydı.
 
Eğer hala okumadıysanız önce ilk kitabı
 daha sonra da bu kitabı okumanızı şiddetle tavsiye ederim :)
 
Puanım:
 
 
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder