Would You Rather Book Tag / Hangisini Seçerdiniz Kitap Mim'i

8/31/2014, BY Buse Güler -
Herkese merhaba arkadaşlar.
Birikmiş 2 kitap yorumum, 3 de Mim'im var. Umarım bugun hepsini yazacağım :D
 
Sevgili Sanat Nehri beni "Hangisini Seçerdiniz?" mimi için etiketlemiş. Aslında görmemiştim, bu mimi yapmak istiyordum. Sanat Nehri'ne de çok teşekkürler !!! :*
 
Aşağıda 10 soru var. Size iki durum veriliyor ve siz birini seçiyorsunuz. Seçtiğiniz durum hayatınız boyunca devam ediyor , diğerini ise yapamıyorsunuz. Yani size elma mı armut mu deniyor elma derseniz bir daha armut yiyemeyeceksiniz :) Neden o durumu seçtiğinizin kısa bir açıklamasını da yapmanız gerekiyor. 
Yaparsanız da 6 ya da 3 blogger'ı mimliyorsunuz :D
 
 
Hangisini seçerdiniz?

1-Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?
Çok çelişki de kaldım, daha ilk sorudan. Öyle tek kitaplar var ki. Sağolsun yazar, bütün bir seri olacak konuyu sanki içine sığdırmış ve çok güzel yazmış. Ama öyle seriler de var, seri olarak daha iyi :D Ama ben yine de seri kitapları daha çok seviyorum. Hele bir de ben haberdar olana kadar tüm kitapları ya da son kitabı hariç diğer kitapları çıkmış oluyorsa tadından yenmez :D Seri kitaplar :)

2-Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?
Şimdiye kadar okuduğum kitaplarda erkek yazarlar çok azdır. Kitaplığımda da öyle. Sanırım erkek yazarlar belli bir tür üzerinde daha çok yazıyor gerilim, polisiye gibi. Bence yani ve ben de o tür okumuyorum :D Kadın yazarlar diyorum. :)

3-Kitapçıya gidip kitap almak mı internet üzerinden kitap almak mı?
Kesinlikle internet üzerinden almak. Kitapçılarda normal satış fiyatlarından alıyorum ve bu kadar çok kitap alıyorken, intenette olan indirimleri takip etmek gerek :D

4-Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?
Film diyorum. Tamam, bazen hayal kırıklığı olabiliyor filmler ama böyle daha iyi olur bence. Dizi de çok uzar gibime geliyor.

5- Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?
Tamam bazen hiç kitap okumadan geçirdiğim günler de oluyor ama 5 sayfa nedir? -.- Ah ahh keşke öyle olsa diyorum ve haftada 5 kitap diyorum :D

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak? 
Şimdi eğri oturalım doğru konuşalım. Yazarlık başka bir şey. Görüyorum, önüne gelen kitap çıkarıyor. Öyle alıntılar okuyorum ki kitap çıkmadan, hayret ediyorum cidden yayınevi bunu basacak mı diye. Profesyonel değilsen yapma bu işi :P Arkalarına aldıkları 'okuyucu' dedikleri kitlelere güveniyorlar sanırım. Profesyonel yorumcu olmak diyorum. Yazarlık bende yok :D

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?
Genelde arkadaşlarımda gördüğüm en sevdikleri kitabı defalarca okuma olayı bende yok. Hiç olmadı. Hiç de olmayacak :D Tamam çok beğendiğim kitapları canım sıkılırsa, aklıma eserse açarım karıştırırım. Ama baştan sonra tekrar okumam. O yüzden her gün daha önce okumadığım yeni bir kitabı okumak diyorum.

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?
Alıcaklar kitabı götürecekler, kırış kırış getircekler. Kütüphane hiç bana göre değil. Kitap satıcısı olmak diyorum.

9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı?  (Çevirinin bozukluğu için hepinizden özür diliyorum. Orjinal metin: Only read your favorite genre, or every genre except your favorite?)
Favori tür diyorum :)

10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?
Ben e-kitap okumam. Yani zaten gözlerim bozuk. Uzun süre bilgisayara falan bakınca küçülüyor gözlerim Japonlara benziyorum. :D Ayrıca ben o kitabı alacağım, kitaplığımda ona bakacağım :D Okurken fiziksel olarak ellerimde olmalı :)

Mim için tekrar teşekkürler !
Ve benim mimlediklerim :)
 
 
 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder