Mim #2

8/06/2014, BY Buse Güler -



Herkese merhaba.
Sevgili, Nane Yeşili tarafından mimlenmişim :) Kendisine teşekkür ediyorum.
Vakit kaybetmeden sorulara geçelim.
***
Ne sıklıkla kitap okursunuz ?
Normalde her gün okurum. 5 sayfa bile olsa elime kitap almadan gün bitirmem fakat son zamanlarda bazı sebeplerden ötürü elime kitap alamıyorum. Yeni yeni ısınmaya başladım. Eski halime dönmeyi diliyorum :)
En sevdiğiniz yazarlar ?
Zor bir soru aslında,
*Jennifer L. Armentrout,
*Becca Fitzpatcirk,
*Sylvia Day,
*Jeaniene Frost,
*Jamie McGuire,
*Sarah Jio.
*E.L. James.
Size zor bir soru demiştim :D ayrım yapamadım pek.
En beğendiğin kitaplar ?
Bu daha zor -.- Sanırım seri olarak söyleyeceğim.
Türlere göre değişiyor bir de. :D
-Lux, Hush Hush, Gece avcısı, Melez sözleşmeleri, Providence serileri
-Elli Ton ve Crossfire serileri, Dublin Caddesi
-Tatlı Bela - Ayaklı Bela
Yerli / Yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
Sanırım burada sizi, en sevdiğim yazarlar sorusuna yönlendireceğim :D
Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
  
Aslında beğendiğim çok seri var ve belki daha çok beğendiğim de vardır ama ben Hush Hush diyeceğim. İlk kitabı fısıltıyı bir günde bitirmiştim. İlk kez :D Okuyalı çok oldu hatta, bir daha okusam fena olmaz.
Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?


Aşk, fantastik ve romantik komedi tarzı kitaplar.
En son hangi kitabı okudun?
Ölmek İçin On Üç Sebep - Jay Asher
Şu an hangi kitabı okuyorsun?
Cehennem - Jamie McGuire
Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi ?
Girdiğim blogları genelde takibe alsam da, girip özellikle yorumlarını okuduğum bloggerların sayısı az. Bazları kitabın özetini yazıp, bol bol spoiler vermenin adını yorum yapmışlar :D Gerçekten kaliteli ve işini hakkıyla yapan bloglar var. Bana yetiyorlar :D
Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
Ben kitap okumak moda olmadan önce de kitap okuyordum :D Kitap okumak farklı bir şey, başka dünyalarda, başka hayatlarda yaşam buluyorsun sanki. Kitap okumak hayatımın bir parçası :)
Yazıyı sonuna kadar okuduysanız teşekkürler :)
Ben de Nora'nın Kitaplığını mimliyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder