Yorum | Cennet - Jamie McGuire

8/13/2014, BY Buse Güler -
 
Herkese merhaba.
Providence serisinin son kitabı olan Cennet'in yorumuna geçmeden önce,
 ilk iki kitabın yorumlarını okumak isterseniz,
 Araf yorumuna buradan ,
Cehennem yorumuna da şuradan bakabilirsiniz :)
 
Gerçi Cennet'in kapağından belli ama, eğer Cehennem'i okumadıysanız,
yorumum spoiler içerebilir.
 
***
 
Cennet, Cehennem nasıl bittiyse bir sonraki gün olarak başlıyor. Bölüm adı da 'Yarın' zaten. Bu açıdan çok sevindim, çünkü belli bir süre aralığı veren kitaplar hoşuma gitmiyor.
Bildiğiniz gibi Cehennem'in sonunda Nina hamile olduğunu öğrenmişti ve evlenmeye karar vermişlerdi. Cennet, düğünden başlıyor. Eh Nina hamile olunca, ilk kez bir Melek bebek dünyaya gelecek olunca da Cehennem harekete geçiyor. Jared ve Nina ise Cennet'i kendi taraflarına çekmeye çalışıyorlar.
 
Kitap bir süre, "doğum olana kadar bebeği nasıl koruyacağız ?" soruları içinde geçiyor. En sonunda çözümü buluyorlar ve bitmek bilmeyen aksiyon dolu sahneler, daha da çoğalıyor. Gerçekten sayfalar nasıl ilerledi, hiç anlamadım.
 
Ben yazarın kalemini çok sevdim. Kendinizi kaptırıyorsunuz ve kitaptaki karakterler ile birlikte yaşamaya başlıyorsunuz. Kitap yine çok akıcıydı. Uzun süredir kitap okuyamama rağmen kısa bir sürede bitirdim kitabı. Zaten evde zamanınız falan olsa eminim 2 günde bitecek bir kitap.
 
Serinin tüm kitaplarına olduğu gibi bu kitaba da puanım 5 idi. Fakat son 1-2 bölüm çok hızlı ilerledi gibi geldi bana, hatta bir ara anlamadım tekrar bir önceki bölümün sonunu okudum. Ben o şekilde beklemiyordum son sahneleri. Belki de ondan. Onun dışında beni rahatsız eden bir şey olmadı. Eğer seriye hala başlamadıysanız, şiddetle tavsiyemdir. Kendinizi Jared ve Nina aşkından mahrum bırakmayınız efendim :)
 
Puanım:
 
 
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder