Yorum | Ateşli Dişler - Kristen Middleton

8/18/2014, BY Buse Güler -

 
Herkese merhaba.
Oldukça merak ettiğim bir kitap olan Ateşli Dişler, okundu bitti :)
 
İkiz kardeşler olan Nathan ve Nikki eve geldiklerinde annelerini tecavüze uğramış olarak bulurlar. Hem de babaları tarafından.
Anneleri bir süre geçmesine rağmen hala bu olayı atlatamayınca Montana'ya taşınmaya karar veriyorlar.
Başka bir yere taşınmak kolay değildir tabii, bu yüzden hepsinin bu konuda şüpheleri vardır. Fakat taşındıkları evi görür görmez içlerindeki kuşku da biter. Böylesine güzel bir eve taşınmak onları çok mutlu eder, geldikleri ilk gece evin önündeki gölde bir ceset bulana kadar.
 
İşte olaylarımız böyle başlıyor. Kitap gayet akıcıydı. Sayfalar nasıl akıp gitti anlamıyorsunuz ki kitap zaten çok kalın bir kitap değil. Fakat hızla okusam da, kitap bir türlü beni içine çekemedi. Okurken yaşayamadım onları. Belki de çevirisi problemdir veya yazarın kalemi bu şekildedir. Orjinalini okumadığım için bilemiyorum. Yazara da buradan sevgilerimi iletiyorum, son sayfalara doğru tam aksiyonlu sahneler başladı bir baktım hop kitap bitmiş. İkincisini bekliyorum :)
 
Puanım:
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder