Yaz Okuma Şenliği | İkinci Ay

8/22/2014, BY Buse Güler -

Herkese merhaba.
Aslında bu yazıyı yazsam mı yazmasam mı, Okuma Şenliği'ne devam etsem mi etmesem mi bilemedim.
Çünkü ben büyük bir heyecan ile başladığım Okuma Şenliği'ne başladıktan sonra bir okuma bunalımı geçirdim :D Ciddiyim. Kitap okuyamadım yaklaşık bir ay kadar. Son 2 haftadır falan okuyorum. Eh bari okuyorum listedekileri okuyayım dedim ve çok az miktarda kitap okudum. Gerçekten çok az.
Olsun önümüzde daha bir ay var :) Belki ilerlerim. Başlamışken yarım bırakmak olmaz.


4. Kategori (10 puan): Adında bir sayı geçen kitap.
Ölmek İçin On Üç Sebep - Jay Asher | Artemis Yayınları | 312 sayfa.
21. Kategori (10 puan): Bir aşk romanı.
Umutsuz - Colleen Hoover | Epsilon Yayınları | 429 sayfa
27. Kategori (Her bir kitap 10 puan, iki kitap da okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 50 puan): İsminde zıt anlamlı kelimeler olan iki kitap.

Cehennem - Jamie McGuire | Yabancı Yayınları | 352 sayfa
Cennet - Jamie McGuire | Yabancı Yayınları | 328 sayfa
Evet benim okuduklarım bunlar. Toplam 4 kitap okuyup 3 kategoriyi tamamlamışım. Son ay umarım listemdekileri okurum.
Puan Hesaplama :
Toplam 4 kitap okuduğum için 4*10 = 40 puan
Toplam 1,421 sayfa okuduğum için 14 puan
27. Kategoride tüm kitaplar okunduğu için ekstra 30 puan
40+14+30 = 84 Puan :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder