Blogger'lardan Kitap Önerileri

8/23/2014, BY Buse Güler -
 
Merhaba !
Bu tür etkinliklere bayılıyorum ^.^
Bloggerlar toplandık ve her birimiz üçer tane soru bulduk. O soruların cevabı olarak da sizlere kitap önerilerinde bulunduk. Bakalım ben hangi kitapları önermişim :)


Em;
 
1- Konusu tarihi bir olaya dayanan kurgu bir kitap öner.

Böyle bir kitap okuduğumu hatırlamadığım için pas geçiyorum.
 
2- Distopya türünden okuduğun bur bir kitap öner.
Açlık Oyunları serisi :)
 
3- Kitaplarının hepsini okuduğun bir yazarın en beğendiğin kitabını öner.

Kitaplığıma bakınca kitaplarının hepsini okuduğum yazar olarak Jamie McGuire takıldı gözüme. Hepsini okudum :) Araf'ı öneriyorum.

 
1- Amatör yazarların ya da yazmaya başlamak isteyenlerin okuması için bir kitap öner ama yazarı yerli olsun.


Yerli olarak okuduğum pek yazar yok ama okunmayı bekleyen çok :D  Fakat en beğendiğim sevgili Gonca Çiftçioğulları. Gonca ablamın kalemini çok seviyorum. Mutlaka öneririm.

2- Sürekli aynı şeyleri okumaktan sıkılanlar için hayatında okuduğun en ilginç kitaplardan birini öner.

 Hayatımda okuduğum en ilginç kitap da şüphesiz Can Dostum. Bir köpeğin ağzından anlatılan bu kitabı okumalısınız :)

3- Şiir sevenlere bir yazarın şiir kitabını öner.  

Üzgünüm, şiir kitabı okumam.

Buse;

1- Daha önceden okumam dediğiniz bir türü size sevdiren bir kitap öner.



Distopya türünün hoşuma gideceğini düşünmüyordum ve hep önerileri reddetmiştim. İlk okuduğum kitap Açlık Oyunlarıydı. O yüzden önerim o :)

2-Başlarda çok sıkıldığın, sonrasında seni şaşırtacak derecede çok sevdiğin bir kitap öner.



Kesinlikle Gabriel'in Cehennemi. Kitabı üç kez falan yarım bıraktım sanırım. İlk 150 sayfayı atlatmak gerekiyormuş meğer :D Muhteşemdir. Yine söyliyeyim, Elli Ton ile benzetilmesi çok çok çok yanlış. Okuyunca ne demek istediğimi anlarsınız.


3-Tümünü arka arkaya ya da fazla ara vermeden okuduğun bir seri öner.

İlk okuduğum serilerden birini öneriyorum. Arka arkaya okudum çünkü o zaman başka kitabım yoktu :D Gece evi serisi. Evet ben dokuzuncu kitaptan sonrasını okumadım ama arka arkaya okumuştum. Diğer kitaplarını da okumak istiyorum ama açıkçası son kitabı unuttum.
 
Pınar;

1- Film uyarlamasını çok beğendiğin bir kitap öner.

Uyumsuz.

2- Önyargı ile başladığın ama kalemini sevdiğin bir kitap/yazar öner.

Andrea Cremer - Silüet. Kesinlikle. Genelde ön yargı ile başlamam kitaplara ama beğenmeyen o kadar çok arkadaşım vardı ki. Yine de ben çok sevdim kalemini.

3- Öneri üzerine okuduğun ve beğendiğin bir kitap öner.

 Dün bitirdiğim Umutsuz'un etkisinden hala çıkabilmiş değilim. Bir kaç arkadaşım devamlı oku,oku diyorlardı. Sonunda okudum ve harikaydı ! Eğer sürekli klişelerden, aynı şeylerden sıkıldıysanız mutlaka okuyun !

 
1-Defalarca okuduğun kitaplardan birini öner.
 
Elli Ton serisi. Ben kitapları bir kez okurum. Ama bu seriyi elime alır, karıştırır ve okurum. Ön yargılarınız varsa atın onları bir kenarıya :D Evet ağır bir kitap. Cinsellik çok fazla fakat orada ki erkek karakterin psikolojisi ve aşkına odaklanırsanız, çok seveceğinize eminim.
 
2-Okumaktan asla bıkmayacağını düşündüğün bir yazarın kitabını öner.
 
Jennifer L. Armentrout. Kadın ne yazsa okurum :D Kış Güneşi'ni öneriyorum. :) Çok güzeldi.
 
3-Hayalet temalı bir kitap öner.
 
Böyle bir kitap okumadım *-*
 
1- Çocukluğunda seni etkileyen ve yıllar sonra okduğunda aynı etkiyi üzerinde bırakan bir kitap?
 
Çocukken çok kitap okumadığım bir gerçek. Ama, Gülten Dayıoğlu'nın Sekizinci Renk kitabını hala hatırlıyorum. Sayfalarını karıştırdığımda ki etkisi hala aynı.
2- Bir insan ve hayvan arasında dostluğun en iyi şekilde anlatıldığını düşündüğün bir kitap?
 
Sokak Kedisi Bob.
 
3- Okuduğun kitaplardan, en çok içindeki aşka sahip olmak istediğin kitap?
 
Ama, çok var *-* Hush Hush serisi ^.^
 
 
Bir etkinliğin daha sonuna geldik :) Sonuna kadar okuduysanız teşekkürler.
Sevgiler.

4 yorum:

  1. Ahh Patch. :D Onu unutmuşum bak haremime katmayı. :P

    Silüet'i de okuyup okumamakta çok kararsızım. Beğenmeyen çok kişiye denk geldim ama sen sevmişsin. Ön okuması falan yok mu bu kitabın yaa bi incelemeye alsam bari. -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam ! Patch unutulur mu hiç :P
      http://kitapsayfalarii.blogspot.com.tr/2013/03/konusan-kitaplar-ile-blog-turlar-siluet_29.html al bakalım sana bir ön okuma bir de trailer buldum :) Bence bir şans vermelisin *-*

      Sil
    2. Teşekkür ederiiimm. ^^ Hemen okuyorum :)

      Sil
  2. Bende öneri isteyebilir miyim?
    Sizi en etkileyen yazarı veya düşünce dünyanızı altüst eden şeyleri çıkarmanızı istiyorum lütfen.Size neler hissettirdi. Lovecraft, Edgar Allan Poe ve Kurt Vonnegut beni derin bir edebiyata sevkettirdi ve daha arıyorum böyle şeyler.
    Bir de ilgilenirseniz çok sevineceğim. Aradım ama düzgün birşey bulamadım.

    -Moda tarihi, (Yüz liralık kitaplar var. en fazla 35 olursa çok güzel olur.)
    -80ler 90lar ile ilgili bilgi
    -Rock tarihi ve akımlar hippieler gibi.
    -Yönetmenlerle ilgili, Lynch, P.leconte, tim burton veya tarzını oluşturmuş şahsiyetlerle ilgili başka bir edebiyat.
    - Böyle tarihi aşk bilim kurgu gibi hikayelerin yanında eros gibi varlıklarla aşkı başmbaşka konu almış. Hatta alışılmışın dışında kitap ve yazarları.

    YanıtlaSil