Kitap Alışverişi #8

7/04/2014, BY Buse Güler -
 
Merhaba !
Kitapların arasında 'hangisini okuyacağım?' diye bunaldığım, boğuılduğum bu günlerde ben kalktım sipariş vermeye hazırlandım :D
Ama daha sonra önce bir kitapçıma gideyim dedim ve evet efendim bu sabah kitapçımdaydım.
 
Aslında öyle bir bakınmaya gitmiştim.
Ama İhanet'i görünce hemen aldım. Kendisi 10 TL ve ikinci el. Ama ben zaten seriyi okudum ve ilk kitapları arkadaşımdan aldığım için İhanet eksikti. Tamamlamış oldum mutluyum :D
 
Sessiz İntikam 10 TL. Yorumuna güvendiğim bir blogger arkadaşım çok beğenmiş ben de konusunu görünce hoşuma gitti içini de karıştırdım biraz güzeldi :D Umarım severek okurum.
 
Aspendos yayınlarından bir sürü kitabım oldu ama daha bir tanesini okumadım -_- Okuyacağım inşallah :)
 
Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder