YK 2. Tur || 3. Gün || M. Leighton - Kötü Çocuklar -2- Tutkudan Sırlara | Alıntı

7/11/2014, BY Buse Güler -
 

 
 
 
 

"Gülümsüyor.
Ve kalbim bir anlığına duraklıyor.
Her zamanki gibi."
 
***
 
"Evet, anlıyorum. Bu yüzden gece senden uzak kaldım.
Ellerimi senden uzakta tutmak çok zor benim için. Ve gözlerimi.
Ama senin kendini rahatsız hissetmeni istemedim."
Olivia'nın yanakları tatlı bir pembeye dönüşüyor.
"Gerçekten mi?"
"Gerçekten ne?"
"Gerçekten gözlerini benden ayıramıyor musun?"
"Tanrım, o kadar zeki olmana rağmen oldukça kalın kafalısın. Senin hakkında hissettiklerimi sana çok açık bir şekilde belirtmedim mi?
 
***
 
 
 
"Aynı çizgilere aşık olmaya daha ne kadar
devam edeceksin?
Aynı türdeki erkeklere?"
 
***
 
"Ama Cash'in bana hissettirdiklerinde daha derin bir şeyler var.
Son zamanlarda ruhumda açılmakta olan bir boşluğu dolduruyor.
 Cash'le tanıştığımdan beri oluşan bir boşluğu aslında.
Sanki o yaratmış gibi aynı zamanda bu boşluğu o kapatabilirmiş gibi."
 
***
 


 
"Kollarımı Cash'in beline daha sıkı sararken motorsiklet altımda titriyor. Konuşmamızdan sonra olaylar konusunda kendimi biraz daha iyi hissettiğimi itiraf etmeliyim.
Sanırım sadece zaman aynı çeşit adamlara
aşık olma korkumu yenmemi sağlayacak. Ama eğer bu riske değecek
bir adam tanıyacaksam bunun Cash olduğunu biliyorum."
 
***
 
"Daha önce hiç ne kadar güzel olduğunu söylemiş miydim sana ?"
Utangaçça, bir kalp atımı kadar geçen bir sürede gözlerini benden kaçırıyor sonra tekrar gözlerime bakıyor.
Hala iltifatlara alışkın değil bu da beni çok şaşırtıyor.
Nasıl onun gibi görünen birisi benim gözümde muhteşem olduğunu anlamaz.
 Ama yine de anlamıyor.
Ve bir şekilde bu onu daha da çekici hale getiriyor.
"Daha önce bir yada iki defa bundan bahsetmiş olmalısın." diyor cilveli bir tavırla, dudağını sevdiğim şekilde ısırarak.
Onu tekrar yatak odasına taşıma isteğimi ortaya çıkarıyor bu."
 
 
 

ÇEKİLİŞİMİZE KATILMAK İÇİN TIK TIK
 
 
 
 
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder