YK 1. Tur || 4. Gün || Asla Pişman Olma - Celeste Bradley | Alıntılar

7/03/2014, BY Buse Güler -
 
"Pek konuşkan biri değilsiniz sanırım? Bu benim için dert değil.
Bütün gece burada, bu şekilde durabilirim."
James bu sözleri karşısındakinin gözünü korkutmak için söylemiş olsa da
dediklerinde bir doğruluk payı olduğunu da
fark etti.
Kadın gerçekten tüy gibi hafifti.
Belki de sadece kollarında bir kadın olduğu için böyle hissediyordu.
Kadının hoş kokulu saçlarının göğsüne ve
omuzlarına değmesiyle,
James'in üzerine baştan çıkarıcı kırmızı bir örtü serilmişti.
James yüzünü kadının saçlarına gömmek,
o saçları kendi çıplak göğsünde hissetmek için
çılgınca bir arzu duydu.

***
 
 
"Sabah görüşürüz o halde."
Sabah.
Kapı ardından kapandığında ve Phillipa en sonunda nefes alabildiğinde,
cesaretinin yavaş yavaş kaybolduğunu hissetti.
Kendini nasıl bir belaya sokmuştu?
Ve eğer kendini bu beladan kurtarmazsa ne olacaktı ?
 
Phillipa hala nefes almakta zorluk çekiyordu.
Bay Cunnington'un çekiciliğinin
yanında Robbie'yi savunması da Phillipa'yı büyülemişti.
Güçlü bir adamın, kendinden daha güçsüzleri korumayı istemesinden
 daha çekici bir şey var mıydı ki ?
Bu yeteneğe bir de kendi hatasına gülmeyi ekleyin...
İşte bu gerçekten büyüleyiciydi.
 
***
 
James, sanki şifre odasındaki acımasızlığını telafi edermişçesine
Phillipa'yı usulca öptü. Phillipa da onu öptü.
Nasıl oluyordu da dünyadaki bütün erkekler
dururken,
sanki birbirleri için yaratılmışçasına dudakları onun
dudaklarına böyle uyum sağlıyordu ?

 
 

 
"Saçların."
James pişmanlıkla Phillipa'nın buklelerinden birine dokundu.
Phillipa, James'in elini tutmak için uzandı.
Nazikçe aşağı indirdi ve avucunu öptü. "Tekrar uzayacaklar."
James geri çekildi ve şaşkınlıkla kafasını salladı. "Senin karşında söylediğim
şeyleri düşündkçe..."
Gözleri büyüdü. "Seni boks ringine götürdüm. Sana vurdum!"
Phillipa gülümsedi.
"Ben de sana vurdum. Ringte kıçı yeri gören ben değildim, hatırlarsan."
"Senin kazanmana izin verdiğimi söylesem, inanır mıydın?"
Phillipa dudak büktü.
"Bunu yapmadığını kanıtlamam için benimle tekrar ringe çıkar mıydın?"
James, Phillipa'nın çok sevdiği o gürleyen sesle kıkırdadı.
"Aslında çıkabilirim."
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder