YK 2. Tur || 3. Gün || M.Leighton - Kötü Çocuklar : Tutkudan Sırlara | Yorum & Çekiliş

7/11/2014, BY Buse Güler -
 
Orijinal Adı: Up To Me
Seri Bilgisi: Kötü Çocuklar #2
GoodReads Puanı: 4.16
Yayınevi: Optimum Kitap
Sayfa Sayısı: 288
 
İlk kitabını çok severek okuduğum Kötü Çocuklar serisinin ikinci kitabına yaptığımız turun son gününden herkese merhaba :D
Vay be, nasıl bir cümle yazdım :D Arada bir oluyor öyle. 
 -alkışlarbana-
 
Öncelikle yorumuma geçmeden önce ilk kitabın yorumunu okumak isterseniz tık tık
Bildiğiniz gibi ilk kitabı çok sevmiş ve 'hadi canım, o nasıl bir son öyle' nidaları eşliğinde bitirmiştim.
Eh tabii bu kadar sevince serinin diğer kitabına tur aldığımızda çok mutlu oldum tabii ki :D Ayrı bir zevkle okundu kitap.
İtiraf etmem gereken bir şey var. Nasıl derler, bütün can alıcı kısımlar ilk kitabın sonlarına doğru belli olmuştu ve ben bu kitaptan pek bir şey beklemiyordum açıkçası. Hani canım, cicim olur Cash ve Olivia'nın aşkını okuruz dedim :D Ama bu yazar okuyucularını şaşırtmaya yemin etmiş bence *-*
 
 
Kitabımız kaldığı yerden devam ediyor. Başlarda Olivia biraz daha çekimser. Sürekli acaba yanlış mı yaptım, Cash kötü çocuk falan diye düşünüyor. Daha sonradan onları aşama kaydetmiş olarak görmek daha iyi geldi bana. İlişkileri daha ciddileşti diye düşünüyorum.
 
Kitabı okurken bazen sıkıldığım yerler oldu.Bunun nedeni; kitap hem erotik hem de polisiye roman havasındaydı. İkisi birden harmanlanınca güzel olmamış bence. Ben beğenmedim böyle olmasını, o yüzden ilk kitabı bu kitaba göre daha fazla sevmiştim.
 
Ama yine de tekrar Cash ve Olivia'yı okumak güzeldi.
Ayrıca, çevirisini çok beğendim. Ben şimdiki zaman ile yazılan kitapları okurken biraz zorlanıyorum, alışmadığımdan sanırım. Fakat ilk kitap gibi bunda da pek fazla hissetmedim. Cümleler aktı gitti :D
Kapağına gelince, bence orijinal kapağından daha iyi olmuş. Bu nedenlerden ötürü Optimum'a teşekkürler ! :)
 
Son olarak, 'yine' şaşırdığım bir şey vardı ve onu tabii ki söyleyemem :D Okuyunca göreceksiniz. Öyle olacağını tahmin etmezdim açıkçası. Yazar bizi ters köşeye yatırmaya bayılıyor !
 
Puanım:
 

 
2 kişiye
TUTKUDAN SIRLARA 
kitabını hediye ettiğimiz çekilişimize katılmak için:
  
 
a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder