Kitap Alışverişi #9

7/12/2014, BY Buse Güler -
 
Merhabalar !
Ağzım kulaklarımda yazacağım bir yazıdan herkese merhabalar :D
 
Yaklaşık iki aydır sipariş vermiyordum. Malum 9 Temmuz doğum günümdü bende kendimi ödüllendireyim dedim ve 8 Temmuz'da kalktım Okuoku'dan sipariş verdim :D İyi yapmışım di mi? *-*
 
Kargodan kitaplar harici bir şey çıkmadı. Yani anlayacağınız yine ayraç yok. Ama varsın olmasın, sonuçta 3 günde siparişim elime ulaştı. Evde tonla ayraç var artık bu kadar takmıyorum bu konulara :D Hızlı olduğun için teşekkür ederim OKUOKU !
 

Gelelim aldıklarıma:

 

Mekanik Prenses:

Biliyorsunuz, Ölümcül Oyuncaklar serisinin yan serisi olan Cehennem Makineleri serisi var. Mekanik Prenses de Cehennem Makineleri serisinin son kitabı. İlk kitabı iki sene önce falan alıp arkadaşımdan okumuş, çok beğenmiştim. Zaten bunun da Ölümcül Oyuncaklar serisinin yan serisi olduğundan sonradan haberim olmuştu :) Daha ölümcül oyuncaklar okunmadı açıkçası. Neyse ikinci kitabı da almıştım ama daha okumadım sipariş veriyorken üçüncü kitabı da alayım dedim :)
 

Aşkta İlk Çeyrek

SEP. Evet daha önce bu yazarı hiç okumadım. Yeni çıkan kitabını görünce beğendim siparişe ekleyecektim. Sonra öğrendim ki meğer seri devamı bir kitapmış. Ben de serinin ilk kitabını aldım. Daha okuyup da bu yazarı beğenmeyeni görmedim. Umarım ben de severim :) Kapağı da çok şirin.
 

Pabucumun Ajanı -1

ASUDE. Evet bende Gül ve avcı var fakat daha okumadım. Açıkçası kitaptan biraz soğudum. Tarihi aşk tarzındaymış. Okuyanlar da Pabucumun Ajanı daha güzel romantik komedi kıvamında dediler. Ben de hem okuma şenliğine ekleyeceğim için hem de merak ettiğim için aldım. Aslında sipariş vermemdeki sebep buydu. Bu kitaptı. Sonra bir baktım 11 kitap olmuş :D

Her Şey Bitti Derken

Evet bu tamamen ÜKG'den alıntılarını görüp okumalıyım diyerek aldığım bir kitap. Kapağına da bayıldığımı söylemeliyim.
 

Benim İçin Öl

Ben bu kitabı 2 senedir almak istiyorum :D Fuarda bulamamıştım. Bir türlü sipariş vermek de denk gelmemişti. :D Sonunda aldım çok mutluyum *-*
 

Sonsuza Dek

Serinin son kitabını da aldım benden mutlusu yok :D Neler olacak çok merak ediyorum aslında. Bir de Tansaştan novellasını da almıştım. Saraydan Hikayeler'i. Daha onu da okuyacağım. Hızlanmam lazım ! Bu arada TEAM ASPEN. ^.^
 

Uçuşta

Okuyanlar beğenmiş. Ben de merak ediyordum. Alayım dedim. :) Bu arada sürekli Aspendos kitapları alıyorum ama daha bir tanesini bile okumadım. Bir okumaya başlasam hepsini arka arkaya okumayı düşünüyorum baya biriktiler.
 

Fırsatçı - Tehlikeli Kızıl - Hırsız

Okuyanlar çok beğenmiş ısrar ettiler seri olarak al diye. Kadın karaktere sinir olmuşlar fakat kitaba bayılmışlar :D Ben de çok merak ettim seri olarak aldım. İlk iki kitap da 9.90 TL'ydi zaten.
 

Daima Aşk

Bir tavsiye kitabı daha. Okuyanlar beğenmişti.Çevirmeni de takip ettiğim bir blogger olunca almak istedim.İyi yapmışım merak ediyorum :)
 

Köpek Düşleri:

50 TL ve üzeri alışverişlerde hediye olarak 2 kitap sunuyorlardı. Biri mesajınız var, biri de köpek düşleri. Ben de bunu seçtim. İnce zaten bir ara okuyup bitiririm umarım :D Hediye geldi yani.
 
 
 
Evet efendim bir alışveriş yazısının daha sonuna geldik. Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim :D En kısa zamanda hızlı hızlı okuyup yorumlamak istiyorum. Zaten okuma şenliği için bir liste oluşturdum. Oradan ve buradan devam edeceğim artık. Bu sıralar okuyamama gibi problemim var zaman ayıramıyorum ama bakalım düzelir inşallah :D
Okuduklarınız, okumak istedikleriniz varsa, yorumlarınızı esirgemeyin :)
Sevgiler
 
 
 
 
 
 


 
 



2 yorum:

  1. Geçmiş doğum günün kutlu olsun :) Ne yazık ki aldıklarının hiçbirini okumadım yorumunu bekliyorum. Daima Aşk ve Her şey bitti derken en merak ettiklerimden. Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ! :D En kısa zamanda yorumlayacağım ilk onlardan başlarım :)

      Sil