Güz Okuma Şenliği - 1. Ay Raporu

10/26/2014, BY Buse Güler -

Merhabalar.
Bir süredir blogla ilgilenemiyorum, hatta bu listeyi yazmayı bile unutmuşum. Başka bir blogda görünce bende yazayım dedim.

Güz Okuma Şenliği'nde bir ay geçti bile. Bakalım ben neler okumuşum?
Aslında pek memnun değilim okuduklarım çok az geldi bana, fakat başlayıp yarım bıraktığım kitaplar var. Hoşuma gitmediler onları okuyacak havada değildim ve bayramda falan hiç elime alamadım kitabı. Ona göre idare eder işte. Umarım bundan sonra daha çok okurum :)


18. Kategori (10 Puan): 2014 yılında çıkmış bir kitap (Yabancı kitaplar için Türkiye'de ilk baskısını 2014'te yapması da kabulümüzdür.)

Duvarların Dili Olsa - Alice Clayton | DEX Yayınları | 408 sayfa

20. Kategori ( Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 20 puan, toplam 50 puan): Aynı yazardan üç kitap ama dikkat! Aynı seriye ait kitaplar kapsam dışı. Aynı yazarın üç farklı serisinden birer kitap olur tabii.

Direniş - Jennifer L. Armentrout | DEX Yayınları | 364 sayfa
Hep Seni Bekledim - Jennifer L. Armentrout | DEX Yayınları | 416 sayfa

21. Kategori ( Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 20 puan, toplamda 60 puan) Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.

Çirkin Güzel - Aslıhan Akagöz | Optimum Kitap | 464 sayfa

PUANLAMA: 
Toplam  4 kitap okuduğum için 4*10 = 40 Puan
 Toplam 1,652 sayfa okuduğum için 16 Puan
40+16=56 Puan





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder