Book Challenge Tag | Mim

10/09/2014, BY Buse Güler -


Tekrardan merhaba :D 
Bugün kendimi bloga verdim *-* Arka arkaya yazıyorum vallaha :P Bekleyen mimleri yapma zamanı. :D

 Bin Tatlı Yıl  blogu beni mimlemiş. Teşekkür ederim :) Ama sorular benim hep yanıt vermekte zorlandığım sorular. Ne diyeceğim bende bilmiyorum. İlk aklıma geleni söylerim sanırım :D
Sorular ve cevaplar için sizi yazının devamına davet ediyorum :)


 1- İlk Hayranlığım:
 Gördüğüm çoğu arkadaşımın aksine ben kendimi bildim bileli kitap okurum gibi bir cümle kurmayacağım. Çünkü kitaplarla aram pek iyi değildi eskiden, daha doğrusu bir ilgim yoktu. Ama sonradan Sekizinci Renk kitabını okudum ve okurken nasıl hoşuma gittiğini, okumaktan zevk aldığımı anladım. O yüzden ilk hayranlığım Sekizinci Renk. :)

Onun dışında serilere de, Alacakaranlık serisi ile başladım. Fantastik dünyaya onunla adım attım. Alacakaranlık da o konuda bir ilk.




2-Favori Serim: 
Al işte. :D Ya ben bu tür sorulara cevap veremiyorum. Hepsi benim bebeklerim :P
Bari tamamladığım serilerden seçeyim dedim ama yine zorlandım.
  Ama Hush Hush serisinin yeri bende hep ayrıdır. Okuyalı gerçekten çok uzun bir zaman oldu. Ama dediğim gibi yeri ayrıdır ve böyle sorulduğu zaman aklıma hep o gelir ilk önce. 

Gerçi yeni bittiği için Lux serisi de aklımda ama , Hush Hush diyelim :) Zaten favori serilerim çok olduğu için, içinden bir tanesini seçicem mecburen. Bende Patch'i seçtim :D




3-Favori Kitabım:
Tamam, bunu seçerken pek zorlanmadım. 
Çünkü seri olarak değil de tek kitap olarak seçmeye özen gösterdim. 
Genelde seri olarak okuduğum için çok fazla seçeneğim yoktu, ama olsaydı da ben yine Umutsuz'u seçerdim. Gerçekten, çok çok çok güzeldi. Tam anlamıyla, konusuyla karakterleriyle tümüyle sevdiğim bir kitap. Yorumu için  tık tık

 
Resim Fifty Shades of Grey Trilogy TR sayfasına aittir.

4-Favori Erkek Karakterim:
Allahım, sorulara bak ya :D Şimdi ben buna nasıl cevap vereyim ? Tamam, sakin oluyorum ve diyorum ki, nasıl favori serilerde Hush Hush serisinin yeri ayrıysa, erkek karakter dendiği zaman da Grey'in yeri ayrıdır bende. Adam elli ton. Daha ne diyim ? Şu fotoğraflara bir bakın *-* Filmini sabırsızlıkla bekliyorum ! 
Ama, şimdi resimlerini paylaşmadım diye; Daemon, Bones, Jared, Patch, Gideon, Hunter, Simon,Braden,Travis,Cash,Seth,Holder,JackEversea,Noah, Gabriel ve Kyler'ı unuttum zannetmeyin 
*-* Hahahah :D Görün ne kadar zorlandığımı -.-


5-Favori Bayan Karakterim:
 Buna verilecek çok fazla cevabım yok zaten. Ama seçimimi fantastik kitaplardan yana kullanarak Cat diyorum. Kedicik ve Bones yani Mezarla Randevu'dan Cat. Her kitaba böyle bir bayan karakter lazım, özellikle sümsük, salak bayan karakterlerin sayısı bu kadar artmışken :D 


6- Favori Okuma Saatim
Favori okuma saatim diye bir olay yok aslında bende. Çünkü fırsat bulduğum her zaman okumaya çalışıyorum. Ama en çok geceleri herkes uyuduktan sonra sessizlik içinde odamda okumayı seviyorum :) Ondan gece saatleri dedim. 

Evet sorular bu kadardı. Ay beni baya uğraştırdı :D 

Ben de;
Kitap Arası Kahve Molası ve Kitap İklimi bloglarını mimliyorum :D Kolay gelsin kızlar *-*  



 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder