Neler Okudum? : Kasım 2015

12/08/2015, BY Buse Güler -

Herkese merhaba! Nasılsınız? Ben pek iyi değilim :D Umarım siz iyisinizdir.
Şu reading slump falan geçemedi gitti valla. Sinir sistemim çöküyor artık, :D 2016 gelse de inşallah çok daha iyi bir yıl olsa. Çünkü 2015 benim için pek iyi geçmedi. 

Aslında bloga yazı giresim falan yok. Kitap okuyamadığım için yorum yapacak şey de olmuyor haliyle. Ama sanmayın ki kitap almadım, evet aldım :D İşte onların bile yazısı var yazılacak ama üşeniyorum. Ben de baktım Aralık ayına gireli bir hafta olmuş. Kalk Buse, kalk şu yazıyı yaz artık dedim. Ve işte Kasım ayında neler okuduğumun yazısıyla karşınızdayım :D 

Bu ay 5 kitap okumuşum. Kaldı ki bu beş kitabın üç kitabı yüz elli sayfa civarında kitaplar. Onlar bile bazen elimde süründü düşünün :D Hatta şimdi dönüp geriye bakınca ay ben bu kitapları geçen ay mı okumuşum, aylar olmuş gibi hissediyorum diyorum kendime. O derece. Kitaplara ve kaç puan verdiğime gelelim. Yorumlarının adreslerini vereceğim, detaylı bakmak isterseniz.

        


Şeytan Tüyü - 4 Puan - Yorum
Tess'in Gözyaşları - 4 Puan -Yorum & Alıntı
Tesadüf - 2 Puan - Yorum
Senli - 4 Puan - Yorum
Küçük Prens - 5 Puan - Yorum





İşte okuduklarım bu kadardı. Ah, bu dönemler geçsin artık. Aslında Kasım'ın sonuna doğru başlayıp hâlâ okuduğum bir kitabım daha var. O Aralık ayına kaldı artık :D Sizler neler okudunuz? Benim okuduklarımdan okuduklarınız var mı? Yorum bırakmayı unutmayın :)
Bu arada blogumun adresini değiştirdim. Artık simdiyazmazamani.blogspot değil. buseguler.blogspot. Yabancılık çekmeyin yani görünce :D 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere! Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder