Okumaya Başladım #1 | Bahar Tanrıçası-P.C CAST

2/27/2014, BY Buse Güler -

Orijinal adı: Goddess of Spring
Seri Bilgisi: Tanrıça #2
GoodReads Puanı: 4.24
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 416
Satın almak için: Kitap Sihirbazı


Merhaba arkadaşlar, Araf bittikten sonra elime kitap almayacağım demiştim kendime. Malum YGS geldi çattı. Fakat bendeniz yine dayanamadı :D Sadece akşamları da olsa başlıyım dedim. Bahar tanrıçası'na başladım. Tanrıça serisinin ilk kitabını okuyalı uzun zaman oldu. Hatta daha sonra da 2012 Nisan ayında fuardan almıştım serinin kalan kitaplarını, ama tabi o zaman aşk tanrıçasına kadardı seri :D Eh yazık daha fazla beklemesin dedim başladım :) İyi gidiyor şuan fena değil akıcı bir dili var, önemli olanlardan birisi de o zaten değil mi ?
Bakalım arka kapağında ne yazıyormuş ?

***

BÜTÜN KADINLAR!: İÇİNİZDEKİ TANRIÇAYI KUCAKLAMANIN ZAMANI GELDİ!

Her şey Linanın çaresiz bir anında sihirli bir yemek kitabına rastlamasıyla başlar. Kızıyla başı dertte olan bir tanrıça, soğukluğuyla ve kabalığıyla ün salmış, ama aslında aşka susamış bir tanrı ve dünyasına baharı getirerek sorunlarını çözecek olan genç bir tanrıçayla tanışmasıyla hayatı baştan aşağı değişir.

Ruhunu Bahar Tanrıçası Persephoneninkiyle değiştirmesi teklif edilen Lina, huzursuz ruhlarla çalkalanan Ölüler Diyarını düzene sokabilecek midir?

Peki ya, büyüleyici güzellikteki Persephonenin bedenine hapsolan ruhu, yakışıklı esmer Hadese kapıldığında bu karmaşanın içinden çıkabilecek midir?


Tanrıça Serisinde P.C. Cast antik mitoloji ve efsaneleri, onlara seksi, modern bir yön vererek günümüz dünyasına uyarlıyor.

"Romansla birlikte servis edilmiş fanteziye doyamayan okurlar için gerçek bir ziyafet. Mitoloji hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı!"
-Romance Reviews Today

"Büyüleyici… Sevimli."
-The Romance Readers Connection

"Her zamanki gibi, mizah ve ateşli seks bir arada."
-Affaire de Coeur


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder