Melez - Jennifer L. Armentrout | Yorum

4/10/2014, BY Buse Güler -
 


Orijinal Adı: Half Blood
Seri Bilgisi: Melez Sözleşmeleri #1
GoodReads Puanı: 4.21
Yayınevi: DEX
Sayfa Sayısı: 331
Çevirmen: Bilge N. Zileli Alkım

Herkese merhaba. :)
Ben fark ettim ki, çok sevdiğim kitapların yorumlarını yazarken zorlanıyorum. Kendimi kaptırıp neredeyse kitabı anlatıyorum o yüzden bu yazı, ikinci denemem ve çok ayrıntı vermeden konusuna değineceğim.
Alex, bir safkan ve bir insanın çocuğu yani bir Melez. Üç yıl önce Alex 14 yaşındayken Annesi ile birlikte nedenini bilmeden Akit'ten kaçıyorlar. Annesi hiçbir zaman Alex'e neden kaçtıklarını söylemiyor. Akit; safkanlar ve melezlerin bir arada eğitim gördüğü, dış dünyadan soyutlanmış bir tür okul. Bu okulda eğitim aldıktan sonra Melezler, ya Muhafız olup Safkanları koruyorlar ya da Avcı olup İblisleri öldürüyorlar.
 
Alex ve annesi üç yıl boyunca geçmişten uzak bir şekilde insanların dünyasında yaşadılar. Ta ki annesi bir İblis tarafından öldürülünceye kadar. İşte o zaman Alex ile İblisler arasında bir kovalamaca başlıyor. Alex iblisler ile boğuşurken, Safkan ve Avcı olan Aiden geliyor. İblislerin icabına bakılıyor.

Daha sonra Alex zorla da olsa, Akit'e geri götürülüyor. İşte kitabımız bu şekilde başlıyor. Alex'in İblislerle olan kovalamacasıyla.
Alex üç yıl Akit'ten uzak kaldığı için eğitimten de geri kalmış tabi ki, açığı kapatması lazım ya da safkan olan üvey babasının evinde hizmetçi olacak. Eh Alex de Avcı olmak istiyor. Bunun karşısında Aiden Alex'e dersler başlayana kadar eğitmenlik yapacağını, onu hazırlayacağını söylüyor. Ve olaylar bu şekilde devam ediyor. :D Biraz daha anlatırsam spoiler vereceğim. :D
 
Ben kitaba bayıldım ! Çok sevdim. Evet 1 yıldır okunmayı bekliyordu kitaplığımda, ama iyi ki bekletmişim diyebilirim. Çünkü serinin tüm kitapları çıktı ve bende Melez'e başlayıp çok sevince daha yarısına gelmeden hemen diğer kitaplarını da sipariş ettim :D
 
 
 
Zaten yazarın dilini Lux serisinden biliyordum. Bu kitapta gayet akıcıydı. Sayfaları nasıl çevirdiğimi anlamadığım, gülümsediğim ve yeri geldiğinde üzüldüğüm bir kitap oldu.

En kısa zamanda serinin diğer kitaplarını da okuyacağım.  Bu arada şuan TEAM AIDEN . :D ama ilerleyen zamanlarda ne olur bilinmez. :P

Sevgiler :)

Puanım:
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder