BSBT 3. Blog Turu | Uzun Yağmurlardan Sonra - Yorum

4/17/2014, BY Buse Güler -
  
 Orijinal Adı: The Look of Love
Seri Bilgisi: The Sullivans #1
GoodReads Puanı: 3.92
Yayınevi: Novella Yayınları
Sayfa Sayısı: 336

BSBT 3. Blog Turunun 3. gününden herkese merhaba :)

Ben her zaman ki gibi ne yazacağımı bilmiyorum. Neden mi? Çünkü ben bu kitaba bayıldım! - Sullvians'lara da bayıldım *-* -

Hemen kısaca kitabın konusundan bahsetmek istiyorum.
Chase, 8 kardeşli kalabalık bir aileye sahiptir ve fotoğrafçıdır. O gece tüm aile toplanmış, annelerinin doğum gününü kutlamışlardı. Chase bol bol ailesinin fotoğrafını çektikten sonra hafta sonunu abisi Marcus'un çiftliğinde fotoğraf çekimleri ile geçirmek için yola koyulmuştur.

Fakat yolda giderken şiddetle yağan yağmurun etkisi ile çamura saplanıp kalmış bir araba ve sırtındaki çantası ile çaresizce yardım bekleyen Chole'u görür. Arabadan iner ve yardım etmek istediğini, bu geceyi geçirmesi için onu abisinin çiftliğine götürebileceğini söyler.

Pek iyi bir gece geçirmemiş olan Chole elbette ilk başta biraz tedirgin davranır. İtiraz etse de başka seçeneği kalmaz. Böylece yola koyulurlar. İşte kitabımız böyle başlıyor.



Chase, normalde istediği kadını elde etmekte sorun yaşamaz. Fakat Chole onu biraz zoryalacaktır. Bunun farkındadır.
Çünkü Chole, büyük yaralar almış ve bir daha bir erkeğe güvenmeyeceğine yemin etmiştir.
Ama Chole, nasıl daha önce Chase'in rastladığı kadınlara hiç benzemiyorsa, Chase'de aynı şekilde daha önce Chole'un karşılaştığı erkeklere benzemiyordu.

Acaba Chase, Chole'u ikna edebilecek midir ?



Ben kitaba bayıldım! Tek kelime ile bayıldım. Kapağı, tasarımı, dili, çok iyiydi. Cidden su gibi akıp giden bir kitaptı. Hani , bitmesin diye yavaş okuyup uğraştığımız kitaplar var ya, tam da onlardan :D

Kitap Sullivans kardeşleri anlatan serinin ilk kitabı. Yani 7 kitap daha bizleri bekliyor :D En yakın zamanda çıkmalarını umuyor, size bu kitabı şiddetle tavsiye ediyorum .

Novella Yayınları'na teşekkürler :)
Puanım:


 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder