Kitap Alışverişi #2

4/08/2014, BY Buse Güler -
 

Herkese merhaba !
Duymuşsunuzdur D&R sağolsun kitaplarda baya indirim yaptı. 5-10 liraya pek çok kitabı alabilirsiniz. Ben kendimi İzmir kitap fuarına saklıyordum. Malum 19'unda.

Ama baktım ki bu fiyatları fuarda zor görürüm :D Tamamdır dedim. Kapıda ödeme seçeneği yok tabi D&R'da . O yüzden burdan anneciğime sevgilerimi gönderiyorum :D

Bu arada, kitaplar baya iyi muhafaza edilerek getirilmişti. Kutu içinde. Muhafazaları iyi :) Öyle bir bantlanmış ki :D Kutu da bir garipti. Yırtmadan açıyım diye bir 10 dk bakıştık kutuyla :D Ayrıca 3 kitabın orjinal ayracı hariç ayraç çıkmadı kutudan. Bugünlerde ayraç sıkıntısı var sanırım heryerde :D Ama çabuk tedarik edildiği için bunu görmezden gelebilirim :D

Ben D&R'dan daha önce hiç alışveriş yapmadım. Kapıda ödeme olmadığı için. Sanırım bundan sonra da fiyatlar çok ucuz olmazsa almam. :D Yani bu alışveriş ilk ve son olabilir.


Kargodan çıkan güzellikler bunlar. Hadi şimdi tek tek inceleyelim :)


Epsilon yayınevinden Umutsuz. Çıkalı baya oldu değil mi ? Konusu ilgi çekici evet. Ama benim o kadar gözüme çarpan bir kitap olmamıştı. Ta ki sevgili arkadaşım Esra Nazenin şiddetle tavsiye edene kadar :D Fuardan alıcaktım ama baktım daha uygun. Buradan alayım dedim. Aradan çıkmış oldu. Kapağına bayıldığımı söylemeliyim.


Sınırları Zorlamak. Çok güzel görünüyor değil mi ?! Bu kitabı almak istiyordum. Konusunu çok beğendim zaten. Eh bir de üstüne Tuğçenin Kitaplığı bloğunun sahibi Tuğçe Abla çevirmişti bunu :) Okumak ayrı bir keyifli olacak.


Zor Kadın *-* Bunu Annem için aldım. Tabii ki bende okuyacağım. Kapağı çok hoş.


Veee vee veeeee JM. :) Ben daha önce hiç Historical Romance türünde kitap okumadım. Okumak istediğim bir tür. Bunlarla başlamamı tavsiye ettiler yorumlarına güvendiğim ablalarım :) Zaten aklımda olan bir yazardı ama ilk defa Historical okuyacağım ve yanlış bir yazar-kitapla başlamak istemedim açıkçası :D Şimdiye kadar öğrendiklerimden İskoç ve İngiliz erkekleri var. Aklıma iskoç erkeği dediğimde bir etekli erkekler geliyor. Bir de BRADEN - Dublin caddesinden- :D İskoç olur gibi büyük ihtimal bakalım :P 

Evet bana gelenler bu kadar. Okuduklarınız var mı ? Yada tavsiyeleriniz ? :) Kitapları okudukça yorumları ekleyeceğim. 

Sevgiler.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder