BSBT 4. Blog Turu | Kıyamet Sonrası - Yorum

4/29/2014, BY Buse Güler -

Tur Takvimi:
1.Gün:Okuma Köşem - Tanıtım
Sanat Nehri - Yorum

2.Gün:Kitap Kurdu Böjük -Alıntı
Colored Books - Yorum

3.Gün:
Sanat Nehri - Karakter Analizi
Kitap Kurdu Böjük - Yorum

4.Gün:
Kitap Prensesi - Yazarı Tanıyalım
Okuma Köşem - Yorum

5.Gün:
Colored Books - Bu kitabı neden okumalıyız? 
Kitap Prensesi - Yorum





Orijinal Adı:  World After
Seri Bilgisi: Penryn & the End of Days
GoodReads Puanı: 4.30
Yayınevi: DEX
Sayfa Sayısı: 360

4. Blog turumuzdan herkese merhaba.
Yine süper bir kitap ile karşınızdayız :D Sanırım Fantastik Roman dediğimiz zaman son zamanlarda en çok akla gelen yayınevi DEX. Kaliteli serilere, kitaplara sahip. Ama neden bilmiyorum ben bu serinin üzerinde çok fazla durmamıştım.
 

Biliyorsunuzdur, serinin ilk kitabı Meleğin Düşüşü'nün kapağı değişti. Ben bu halini daha çok sevdim :D Ondan sonra seriye bir ilgim başladı.

Gerçi ben bu seriye çok fazla ilgi gösterilmediğinden dolayı üzgünüm açıkçası. Buradan bir kez daha söylemeliyim, bu seri bir Lux, Melez sözleşmeleri serisi kadar ilgi görmemiştir belki de. Ama ilk kitap Meleğin Düşüşü'nü alın okuyun. Zaten sonra bağımlısı olacaksınız :D

İki kitabında elimde olması süper oldu arka arkaya okundu bitti. ^.^ Genelde arka arkaya okumayı sevmesemde bu seri için o geçerli değil. Neden mi ?! Çünkü çok fena yerlerde bitiyor kitaplar *-*

İşte ilk kitapta öyle bir yerde bitmişti.
İlk kitapta kaçırılan kardeşini bulmasına yardım etmesi için kanatları koparılmış Raffe'yi hayatta tutmaya çalışan Penryn ile tanışıyoruz.

Kıyamet sonrası, yani 2. kitap Penryn'in kardeşi Page'i bulduktan sonra, neredeyse eski halinden eser kalmadığını anlaması ile başlıyor. Page artık eski Page değildir... Kitapta üzülüp, duygulandığım yerlerden biri de Page'in başına gelen olaylardı.

Bunun dışında Penryn'in güçlü karakterine de hayran kalmadım değil. O kadar zorluğun üstesinden geldi.

Kitabın dili gayet akıcıydı, akıp giden bir kitap daha :) Okurken sizi sıkmıyor ve kendinizi olayların içinde buluveriyorsunuz.

Kısaca, bu seriye daha başlamadıysanız, alın okuyun! Zaten ilk kitabı okuduysanız eminim ikinci kitabı okumak için çıldırıyorsunuzdur. Devam kitapları işte böyle. :)
Ben de bakalım nasıl bekleyeceğim 3. kitap çıkana kadar.

Sevgiler.

Puanım:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder