HARLEQUIN / Carole Martimer - Sihirli Dokunuş | Yorum

4/17/2014, BY Buse Güler -
 
 
http://www.harlequintr.com/

Herkese merhaba !

Sihirli Dokunuş ilk HARLEQUIN kitabım. Sanırım o yüzden yeri hep ayrı kalır benim için :)
Ben öyle "her tür kitabı okurum" diyen tiplerden değilim. Şimdiye kadar önceliğimde olan türler vardı. Belki bundan sonra daha farklı türler keşfederim, kim bilir?


Ama ne olursa olsun ben "aşk" okumaktan bıkmam! Bunu biliyorum :)


Eh, Harlequin okuyanların " bu tam da sana göre o zaman" dediğini duyar gibiyim :)


Kitabın konusundan bahsedecek olursam; Cynthia - kendi deyişi ile Thia ama Lucien'ın deyişi ile Cyn- dizi yıldızı arkadaşı Jonathan'ın daveti ile New York'a gelir. İlk önce bu daveti kabul etmese de Jonathan, O'na New York'u gezdirmek istediğini söyleyince, bir nevi tatil düşüncei ile kabul eder.

Ama bu tatil hiç Thia'nın umduğu gibi geçmez. O parti senin bu parti benim, her gece partilerde olurlar. Öyle ki Jonathan'ı bile pek fazla göremez.


Kitabımız da zaten son gittikleri partiden bunalan Thia'nın balkona kaçması ile başlıyor. Trilyoner Lucien Steele'in partiye gelmesi ile bütün gözler TV sahibi iş adamına döner. Bunu fırsat bilen Thia balkona çıkar. Daha sonra Lucien kızımızın yanına gelir. Çünkü herkes neredeyse Lucien'in üzerine atlayacakken, o kadar ilgi gösterirken, Thia'nın umursamadan balkona kaçması, onun dıkkatını çekmiştir. - Eh kaçan kovalanır :P- Thia, Lucien 'i tanımayınca olaylar daha eğlenceli bir hal alır. En azından benim için öyle oldu :D

Lucien Thia'ya partiden kaçıp bir şeyler içmeyi teklif eder ve olaylar böyle başlar.Aşk Aşk Aşk...
Ben kitabı çok beğendim. Aşk dolu sayfaları çok hoşuma gitti. Dili gayet akıcıydı. Konusuda zaten çok hoşma gitmişti. Kısaca ben bu kitabı cok sevdim. Beyaz dizi ve aşk seviyorsanız, kesinlikle tavsiyemdir.

Puan:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder