BSBT 2. Blog Turu | Evin Hanımı - Yorum

4/07/2014, BY Buse Güler -

Orijinal Adı: The Women of the House
GoodReads Puanı: 3.63Yayınevi: Orkinos YayınlarıSayfa Sayısı: 304
Çeviren: İpek Külah

BSBT 2. Blog Turu'nun 3. gününden herkese merhaba :)
 
 
Öncelikle yorumuma kapağının güzelliği ile başlamak istiyorum. Kitap ilk elime geçtiği zaman ben kapağına bayılmıştım. Duygularım hala aynı :D Seviyorum ben bu tür kapakları.
Sanırım kapağında karakterin resmi olmasındansa bu tür kapakları tercih ediyorum. Gerçi bu türüne göre değişir.
Evin Hanımı aile - köy yaşamı tarzında bir kitaptı. Orkinos yayınlarından okuduğum ilk kitap :)

Konusundan biraz bahsedecek olursam, kitap bir kasabada geçiyor. Kişilerde kasaba sakinleri.
Kitap hemşire Kate'in ağzından anlatılmaya başlanıyor ve daha sonra değişerek devam ediyor.
Aslında bu iyi bir durum. Çünkü böyle bir hikayede kim ne hissediyor anlayabiliyorsunuz.

Sanırım benım kitapta sevdiğim yönlerden biri bolca betimleme olmasıydı. Okurken rahatlıkla kafanızda canlandırabılırsınız.
Benim en çok sevdiğim kısmlar evin küçük kızı Nora'nın ağzından anlatılan kısımlar oldu :D
10 yaşındaki Nora'nın ağzından hikayeyi dinlemek size daha bir keyif verecektir.
Onun o kararlılığından, masumluğundan etkileneceksiniz :)

Kitapta hoşuma gitmeyen şey, karakterlerin fazlalığı oldu. Bu konuya tam olarak hakim olmamı engelledi. Onun dışında pek problem yoktu.

Sevgiler






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder