Melez - Jennifer L. Armentrout | Alıntı

4/11/2014, BY Buse Güler -

Kitabı bu kadar çok sevince işaretlediğim yerler de oldu tabi ki. İşte alıntılar ;
"Bu boktan yerde bir bakire olarak ölürsem, ölümden sonraki hayatta sinirimden kudururdum."
***

"Aiden güldü. Gür ve pesti gülüşü, başka şartlar altında olsa beni gülümsetebilirdi. Örneğin bana gülmüyor olduğu bir durumda."
***

"Kim beni suçlayabilirdi ? Aiden... cazibenin vücuda gelmiş haliydi.Kim beni suçlayabilirdi ? Aiden...cazibenin vücuda gelmiş haliydi . Kah onun adaleli kollarına ağzımın suyu akarak bakıyor , kah bu kadar çevik hareket etmesini kıskanıyordum .  Ama onun tek becerisi , ağzımı hayretten açık bırakmak değildi . Hayatımda bana karşı bu kadar sabırlı ve hoşgörülü başka birini hiç tanımamıştım"

***

"O ... o safkan" dedim yine, bu onun seksi olmasına engelmiş gibi .
***
"Ciddi misin sen?" Gözleri yüzümde dolaştı. Aradığını da buldu. "Ciddisin! Şimdi seni tanımlamak için kullandığım sıfatlar listesine aptalı da ekleyebilirim."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder