100'ü geçtik!

4/24/2014, BY Buse Güler -

Herkese merhaba ! Az önce bir baktım blog 99 kişi olmuş. :)
Şubat ayında açmıştım bloğu, nerdeyse dolu dolu 2 ay olmuş ve bence bu bir başarı :D
Ben öyle inanıyorum. Şimdiye kadar takibe alan tüm üyelere teşekkür ederim.
Siz olmasanız 100 olamazdım.- Kitap bittikten sonra yer alan TEŞEKKÜR yazılarına döndü bu yazı :D En iyisi ben uzatmıyayım.

Az önce "100. kişiye sürpriz kitap var " dedim.  :) Ve bloğum 100'ü geçti bile.
 
 
100. kişiye hediye edeceğim sürpriz kitap DEX yayınlarından ACITAN GÜZELLİK


Ve 100. üye olarak bu kitabı kazanan üye, TUĞÇE KOCABAŞ olmuştur.

Tuğçe, teşekkürler ve tebrikler :) En kısa zamanda Blogun Facebook sayfasına iletişim bilgilerini msj atar mısın?

Gelecekteki  blog turları ve çekilişler için takipte kalın :)

Sevgiler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder