Tek Ayağı Mezarda - Jeaniene Frost | Yorum

2/08/2014, BY Buse Güler -




Orjinal Adı: One Foot in the Grave
Seri Bilgisi: Gece Avcısı #2
GoodReads Puanı: 4.35
Yayınevi: Artemis
Sayfa Sayısı: 390

Yorumum:

Tek ayağı mezarda, gece avcısı serisinin ikinci kitabı. Serinin ilk kitabı gibi bunu da çok sevdim. Yazarımızın kalemi sayesinde olaylar akıp gitti ve hiç sıkılmadan bir solukta okudum. Elimde serinin diğer kitapları da bulunduğu için mutluyum :)

 Aslında pek birşey anlatmak istemiyorum, spoiler verme korkusu var bende :D. Fakat kısaca değinecek olursam, olaylar dört sene sonrasından başlıyor. Bu kitapta da uzatmadan hızlı bir giriş yapılıyor konuya.  Bildiğiniz gibi ilk kitabın sonunda Cat Don ile anlaşma yapmıştı. Artık bir FBI ajanı olarak görev yapıyor diyebiliriz. Cat bu dört sene içinde kendini iyice işine vermiş. Ve bu dört sene sonra da Bones ve Cat 'in yolları tekrar kesişiyor. Hemde ne kesişme. :D Benim eriyip bittiğim kısımlar oluyor onlar.


Herneyse olaylar böyle devam ediyor. Bu kitapta başka karakterler de dahil oluyor tabii ki seriye ve gerçekten eğlenceli karakterler :D Ben gittikçe daha çok seviyorum bu çiftimizi ve seriyi. Keyifle okudum umarım sizde öyle okursunuz :)

Puanım:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder