Saplantı – Jennifer L. Armentrout / YORUM

2/07/2014, BY Buse Güler -

 Aslında kitap elimde çok süründü ama bu onun suçu değil. Suç bana ait kesinlikle. Pek zaman bulamadım okumaya. Başlarda da sıkıldım açıkçası. Meğer benim sıkılmam, parça parça okumamdan kaynaklanıyormuş. Kitap daha sonra aktı gitti, bitiverdi.



 Biliyorsunuz meşhur uzaylılarımızı Lux serisinden takip ediyoruz. Orada Lux serisinden bahsedilirken, Saplantıda "kötü" Arumlardan bahsediliyor. Konusundan biraz bahsedeyim. Kızımız Serena'nın yakın arkadaşı Mel'in Luxenler tarafından öldürülmesinden sonra, Serena tehlikede olduğu için Hunter'ı, Serenay'a göz kulak olması amacıyla kızımızın yanına yolluyorlar. Olaylar böyle başlıyor ve devam ediyor :) Bu arada kitabın +18 olduğunu söyleyeyim.


Kitabı okurken bazen Arumların Lux serisinde kötü olarak anlatıldığını unutmadım değil açıkçası. En sonunda zaten kitap bittikten sonra "Lux ve Arum türününde hem iyisi hem kötüsü olabilir canııım, ne gerek var kargaşaya. Sev ikisinide- Daemon ve Hunter- gitsin" dedim.

Kitabın dili ve anlatımı oldukça akıcıydı. Dediğim gibi akıp giden bir kitap. Zamanınız varsa zaten çok çabuk biter :) Kitabı okumayanlar için diyorum, Lux serisini okumamış olsanız bile, Saplantıyı okuyun :) Hunter'ın cazibesinden nasibinizi almalısınız bence :D

Puanım:






Keyifli okumalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder