Alıntı | Araf - Jamie McGuire

2/26/2014, BY Buse Güler -
Merhaba arkadaşlar. Bildiğiniz gibi Araf'ı geçtiğimiz günlerde bitirmiştim ve şurada yorumlamıştım.
Kitaba bayıldım ve tabii ki bazen yüzümde kocaman bir gülümseme oluşturan bazen de iç geçirmeme sebep olan kısımlar vardı. Onları sizlerle paylaşmak istedim :)
***
 
 
""Kahkaha attı ve göğsümde ortaya çıkan yeni bir sızı hissettim. Bir magazin dergisinden fırlamış gibiydi; gülüşünün ve gülerken ne kadar inanılmaz olduğu gerçeğinin üstesinden gelemiyordum.""


***
""Bana karşı bir şeyler mı hissediyorsun?"
Yüzü asıldı. "Seni aklımdan çıkaramıyorum.""

***
""Nina," diye fısıldadı bana doğru uzanırken. Onu geri itince, biraz geri çekildi.
"Bunu yapma. Öylece durup ağlamanı izlememin gerektiği çok fazla zaman oldu. Bunu daha fazla yapamıyorum.""

***
"Benim var olduğumu bile bilmiyorken sen, sana aşıktım ben. Saatlerce etrafında olup seni rahatlatamamak, sana dokunamamak ve hatta seninle konuşamamak çok zordu. Beni görmen yasaktı, ama görevim senin her hareketini izlemekti ve insanlar sana yalan söylerken, seni aldatıp üzerken de öylece durmak zorundaydım."

***
""Bana kızlarla çıkmaya vakit bulamadığını söyleyemezsin. Hele de böyle öpüşürken."
"Aynı şekilde düşünmüyorum. Bir ... aptal değilim. Öpüşmek çok zor bir şey değil."
"Birkaç çocukla öpüştüm bazılarıyla bir kereden de fazla, ama hiçbiri beni böyle öpmemişti."
"Çünkü çocuklarla öpüşmüştün sevgilim.""

***
""Bu gerçek olamayacak kadar harika. Yıllar boyu, bunu sana nasıl açıklayacağımın hayalini kurdum; ve işte bitti. Her şeyi biliyorsun artık."
"Ve ben de yarı melek olan erkek arkadaşımın önünde oturmuş, pastamı yiyorum. Bence ben kazandım.""

***
"Sen hayatımın aşkısın Nina. Bunu kimse göz ardı edemez."

***

"Uykuya dalmadan önce, en son küçük bir kızken yaptığım gibi dua ettim. Böylesine muhteşem bir hediyeyi hak etmek için ne yaptığımı bilmiyordum ve bunun küstahlık olup olmadığından emin değildim, ama Tanrı'ya gözden düşmüş melekler için teşekkür etmiştim."

***
"Kafamı kaldırıp ona baktım."Eğer sen yokken mutluysam, bu seni düşündüğüm içindir.""

***
""Senin için varım. Senin için ve seni sevmek için yaşıyorum."Duraksadı. "Evlen benimle Nina.""




İşte böyle :) Umarım sizler de benim kadar beğenmişsinizdir. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder