İlk Defa - Cora Carmack | Yorum

2/12/2014, BY Buse Güler -


Orijinal Adı: Losing İt
Seri Bilgisi: İlk Defa #1
GoodReads Puanı: 3.83
Yayınevi: Pena
Sayfa Sayısı: 278

Yorumum:Herkese merhaba ! Utanarak yapacağım bir yorum ile karşınızdayım. Aslında utanarak başlayacağım diyelim. :D Neden mi ? Çünkü neredeyse bir hafta oluyor bu kitabı okuyamadım. Elime geçmedi bir türlü. Ama aldığımda da hakkını verdim bitti :) Biraz kitaptan bahsedelim.


Kızımız Bliss üniversite son sınıfta okuyor ve bakire. Bliss bir bakire olarak okuldan mezun olmak istemeyince bu derdini en yakın arkadaşı Kelsey'e açıyor. Kelsey iste Bliss'in aksine daha deli dolu bir kız diyelim. Olaya el atıyor ve Bliss'i bir bara götürüyor. Bliss orada birisiyle tanışacak ve hop onu yatağa atıcak. Amaç bu. Daha sonra bara gidiyorlar ve Kelsey erkekleri sıralamaya başlıyor ama Bliss Kelsey'in her gösterdiğine bir neden bulup hayır diyor. Daha sonra tam vazgeçecekken Garrick ile karşılaşıyorlar. Olaylar da böyle başlıyor. Herşey iyi güzel eve gidiyorlar ve Bliss yapamayacağına karar verip Garrick'i yatakta tek başına çıplak bir şekilde bırakıp saçma bir bahane ile kaçıyor. Bahanesi ne dersiniz ? Kedisini -üstelik kedisi bile yok- 24 saat açık bir veterinerden almaya gidiyor. ! :D Düşünün artık.

İlk defa, Pena yayınlarından okuduğum ilk kitaptı. Aslında elimde bir kitabı daha var: 'Ella ve Micha'nın Sırrı' onu alıp biraz göz atmıştım. Sonra bir kaç tane olumsuz yorumunu okudum ve rafa kaldırdım :D İlk defa'yı beğendim açıkçası. Sıkıldığım yer olmadı. Aktı gitti kitap. Ama ben çok uzun zamanda okudum. Çükü zamanım yoktu. Elime alamadım ki kitabı. Dediğim gibi dilini çok beğendim. Akıcı, eğlenceli ve okunası bir kitap. Eh daha ne olsun ki zaten ? Sevdim Sevdim Sevdim :) Sonunu daha çok sevdim. :) Okumak isteyenlere tavsiyem bir an önce başlayın. Kendinizi eğlenceli bir hikayeye kaptıracaksınız. Keyifli okumalar :)

Puanım:















 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder