Kargo Ne Getirdi? | Kitap Kardeşimden Kargo

2/14/2014, BY Buse Güler -

Herkese merhaba !
Haftaya kargo ile başladım, kargo ile de bitiriyorum :D Bu sabah bana -yine- kargo geldi. 



Evet tamam biraz şımarmış olabilirim ama bu benim hakkım :D Arka arkaya dostlarımdan kargo yağıyor resmen ve ben doğal olarak çok mutlu oluyorum. Eh biraz şımarmışım yani suç mı :P


Bu kargoyu yollayan Kitap Kardeşim -Gizem Seymen- benim Kitap Kardeşliği grubu aracılığı ile bulduğum ilk kardeşim aslında. Daha kitap kardeşliği tam olarak ne bilmiyorken, konuşup anlaşmıştık. Daha sonra ben çok yoğundum - ehliyet alma olaylarım vardı- bir türlü çıkıp ona kitap alamadım. Ama sonunda çıkmıştım ve aldım kitaplarını direk kitapçıdan Ptt'ye gidip yolladım ki daha fazla beklemesin :D O yüzden benim ilk kargom süslü püslü olmadı yani. :( Acele etmiştim çok birdahakine inşallah :D

Yolladığım kitaplar : Dublin caddesi ve Elli Ton serisinin ilk kitabı Grinin Elli Tonu'ydu. Bu türde kitap okumadığını bildiğim için beğeneceğini umduğum kitapları yolladım. Dublin Caddesi'ni okumuş bayılmış zaten :D Çok mutlu oldum. Evet  gördüğünüz üzere yine çok uzattım. Bakalım bana kargodan çıkan güzellikler nelermiş?!



Arkada ki cici kutunun içinden susamlı çubuk krakerim ,böğürtlenli çayım ve kırtasiye malzemelerim çıktı :) Kalemleri çok sevdim :) birde küçük defter yollamış. Çok hoşlar burdan tekrar tekrar teşekkür ediyorum :)
Evvet bunlar da kitaplığımın yeni üyeleri :D Artık benim de Tess kitabım var diye dans edesim vardı aslında. Çok istediğim için almış Gizem sağolsun :D Sonra konusunu okuyayım derken, midemde bir hareketlenme oldu. -_- Açıkçası midem bulanmadan okursam çok iyi :D Ama bence okurum. Alışmam gerek :D
***
Elimde bir adet Canan Tan kitabı var ( Eroinle Dans) Cep boy olduğundan belki de bir türlü okuyamadım. Ama okuyan arkadaşım hoş olduğunu söyledi, hem Gizem de okumuş beğenmiş. O zaman bana okumak düşüyor :)
***
Bay Doğru'yu Ararken eğlenceli aşk kitaplarından sanırım. Gizem de okumuş beğenmiş bana yollamış :) Eh tabi ki bana da okumak düşüyor.

Son olarak bu güzelliklerin hepsi için kitap kardeşim Gizem Seymen'e çok teşekkür ediyorum. Sen yolladın, kullanmak okumak bana düşer :)


1 yorum:

  1. Dublin caddesi'ni çok merak ediyorum bir İrlanda hayranı olarak :D

    YanıtlaSil