Mezarla Randevu-Jeaniene Frost / YORUM

2/06/2014, BY Buse Güler -

Orjinal Adı: At Grave's End 
 Seri Bilgisi: Gece Avcısı #3  
GoodReads Puanı: 4.34
Yayınevi: Artemis
Sayfa Sayısı: 448

                    
Yorumum:
Gece Avcısının ilk kitabı olan Mezarla Randevu okundu bitti. Aslında elimde çok süründü kitap. Bunun sebebi kesinlikle kitap degil, benim. Hasta oldum, zamanım olmadı, ders calısmaya basladım vs derken pek okuyamadım. Ama şöyle bir gerçek var ki her elime aldığımda kolay kolay bırakamadım :) Bones ve Kediciği okurken yüzünüzde hep bir tebessüm olacağından eminim, benim öyle oldu :) Hele ki Bones ! İlk konuşmalarından belliydi nasıl keyifle okuyacağım :) Bones her "tatlım" dediğinde ben eridim bittim :D

Konusuna gelirsek,Cat'in annesi bir vampir tarafından tecavüze ugramıs ve bundan 5 ay sonra da Cat dunyaya gelmiş. Tahmin edileceği gibi Cat yarı vampir. Annesi doğal olarak tüm vampirleri canavar olarak görüyor ve onlardan nefret ediyor. Bu sebeple Cat vampir avlıyor. Zaten bu sayede Bones ile tanışıyorlar. Ve derken olaylar gelişmeye başlıyor. Kitabın devamı hakkında konusmak istemiyorum, ipucu verip heycan kaçırabılırım belki . :D Kitabın sonunun böyle olmasını beklemiyordum açıkçası. Bu yuzden ikinci kıtabının da elımde olmasına sevındım. Başka bir kıtaba başladım ondan sonra onu okuycam :)

Kedicik & Bones

Fantastik seviyorsanız, biraz güleyim, biraz da heycan olsun diyorsanız evet bu kitabı alın ve okuyun  :)



Puanım :

                                               


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder