Mezarın Dibinde - Jeaniene Frost | Yorum

2/08/2014, BY Buse Güler -


Orjinal Adı: At Grave's End
Seri Bilgisi: Gece Avcısı #3
GoodReads Puanı: 4.34
Yayınevi: Artemis
Sayfa Sayısı: 392

Yorumum:
Mezarın Dibinde  gece 3.00 sularında bitti. Son 150 sayfa nasıl okundu bilemiyorum. Bir baktım bitmiş. Aslında seri devamı kitaplar için yazacak pek fazla bir şey bulamıyorum.

Cat ve Bones'ın düşmanlarına karşı savaşları burada da devam ediyordu. Bana göre bu sefer daha güçlü bir düşmanla karşı karşıyaydılar. Hatta sonlara doğru bir an, "yok artık nasıl çıkacaksınız bu işin içinden?" dedim. Hele ki - okuyanlar bilir- sonlarda Bones'la ilgili birşeyler oluyordu. İşte o sıralar bende ki durum buydu:  




Mezarın Dibinde serinin üçüncü kitabı ve bence seride ki kitaplar ilerledikçe dahada kaliteli oluyor. Kaliteliden kastım, daha bir fantastik geliyorlar bana :D bu kitap öyleydi mesela. Ayrıca kitapta hoşuma giden birşey daha var, o da kitaba eglenceli karakterlerin dahil olması. Olay sadece Cat ve Bones'dan ibaret değil anlayacağınız :) Vlad ve Ian ile çok eğlenebilirsiniz. Tate ve Cat'in bir sahnesinde de çok güldüğümü hatırlıyorum :)
Bu şekilde güldürüyor ama bazen çok ciddiyetle de okutturuyor kendini. Yazarın kalemini çok beğeniyorum zaten. Dili de gayet akıcı bir çırpıda bitiyor :) Serinin diğer kitapları da elimde mevcut. En kısa zamanda onlarıda okuyacağım. Hala okumayanlar varsa, başlayın bu seriye :)

Puanım:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder