Bana Dokunma - Tahereh Mafi | YORUM

2/08/2014, BY Buse Güler -

Orjinal Adı: Shatter Me
 Seri Bilgisi: Bana Dokunma #1
GoodReads Puanı: 4.05
Yayınevi: DEX
Sayfa Sayısı: 332

Yorumum:
Bana Dokunma, Nisan ayında kitap fuarından aldığım bir kitaptı. Tahmin edeceğiniz üzere fantastik bir kitap. Beğendim mi ? Evet Çok.

Kitabın konusuna bakcak olursak, Juliette dokunusu ıle ınsanları öldurebılıyor. Dokunusu ölumcul yani. Bu yuzden 14 yasında bir hapishaneye kapatılmış. Karakterimiz 17 yaşında ve yanına bir yeni oda arkadasının gelmesi ile kitabımız başlıyor :)Gelen kişi Adam. Olaylar daha sonra böyle devam ediyor cok fazla kitabı anlatmıycam.  :)
Daha sonradan Adam'ın kim olduğunu öğrenince bende ki durum bu oldu.

Distopya dalında bence cok basarılı bir kitap. Baktığımız zaman komik eğlenceli bir kitap değil fakat ben çok eğlendirdi. :) Çünkü beklemediğim şeyler olunca heycanlanıyorum sayfaların nasıl akıp gittiğini fark etmiyorum bile. Sıkılmadan okudum çünkü neler olacağini tahmin etsenizde sonu gerçekten çok güzeldi ve sanırım ikinci kitabını almama sebep olacak şey kitabın sonuydu. :) Okumak isteyenler varsa, tereddütsüz alın. Okuma listesinde olmayanlar ise, bir bakın derim :)

Puanım: 




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder