Kargo Ne Getirdi ? | Adaş'ımdan Kargo

2/13/2014, BY Buse Güler -

Herkese merhaba ! Barney gibi bende dans ediyordum az önce evet yazmak için  oturdum :P Kargom geldi, benim kitap kardeşliğinden haberim yokken kitap kardeşim olan biricik adaşımdan bana kargo getirdi :)

Adaşım-Buket Buse Baran- Azerbeycanda yaşıyordu. Bir ay önce falan Türkiyeye yerleştiler eh kargolaşmamak olmazdı. :) Yine tek tek inceliycez bakalım kargomdan neler çıkmış. Ben hepsine bayıldım!





Evet kargomdan çıkan güzellikler bunlar. O kırmızı hediye paketinden öyle şeyler çıktı ki inanamadım :D Bebeğim ya neler neler yollamış bana *.*



Kırmızı paketten çıkan güzellikler bunlar. Üsttekiler Azerbeycandan gelmiş, onlara daha yakından bakalım.



Bunlar Azerbeycandan gelmiş :) Adaş'ım sağolsun. Hatta bana Azerbeycan parası bile yollamış *.* Gidersem kullanacağım söz :P O şekerleri zaten yemeye kıyamam ben. Not kağıtları da cok cici.



Bir de bu güzellikler var ! Hangisinden başlasam anlatsam bilemedim yahu *.* Öncelikle en baştaki pembiş kutunun içinden hemen yanındaki çim adam çıktı. Benim hiç çim adamım olmamıştı ama istiyordum, adaşım iyi bir noktaya el atmış sağolsun :D
Bir de pembe kalpli bir kalem yollamış bana yanında da anahtarlık olarak düşündüğüm bir pembiş daha var :) Kalemliğimin baş köşesine- nasıl olacaksa- koyacağım :D Çok cici değil mi ama ?
Aşağıdaki biblo mu desem acaba, biblo çok hoşuma gitti. Kitap şeklinde üzerinde de beyzbol ile ilgili şapka top falan var. Kitaplığımın en güzel yeri onu bekliyor. :)
Ve birde güzeller güzeli bir kolye. :) Çoook hoşuma gitti. Adaşcığıma burdan bir kez daha teşekkür ediyorum herşey için !



Bir de kitaplar var tabii ki. Adaşcığım yoğun ısrarlarıma dayanamayıp Böğürtlen Kışı'nı aldığını söylemişti :D Ama Beni Aşka İnandır tamamen sürpriz oldu ! Hemde ikinci kitabı bende vardı. Eh Buse de öyle düşünmüş olacak ki, içine böyle bir not yazmış  :



Haklısın Adaş, ilk kitap okunmadan ikincisi okunmaz :D
Tekrar tekrar Adaş'ıma teşekkür ediyorum. Yolladıkları beni çok mutlu etti :) Umarım dostluğumuz hep sürsün :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder