Tema Yenilendi :)

1/23/2015, BY Buse Güler -

Herkese merhaba ! 
Blogum yenilendi ve ben bu yeni temasına ben ba-yıl-dım. ! Tam istediğim gibi oldu. Tabii ki tek başıma yapmadım. Sevgili Kübra olmasa kesinlikle yapamazdım :D Bana karşı olan sabrından ötürü ona buradan sevgilerimi öpücüklerimi yolluyorum :D Harikalar yarattın bana göre ^.^ Eminim, artık baktıkça sıkılmayacağım. 

Sizler yeni temamı nasıl buldunuz? Yorum bırakarak görüşlerinizi bildirirseniz çook memnun olurum :) 

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın :)


14 yorum:

  1. Renklere ve temana bayıldım! Yukarı çık butonu harika olmuş ;)
    Yeni teman hayırlı uğurlu olsun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim, bu tonlar çok hoşumuza gitti yaparken :D Yukarı çık butonunu başka birinde daha gördüm ama kimdi hatırlamıyorum, ben bu rengini aldım ^.^ Teşekkürler :*

      Sil
  2. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel olmuş sevdim bende :D

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş canım ^^

    YanıtlaSil
  5. Bence muh-te-şem olmuş canım hayırlı olsun. :)

    YanıtlaSil
  6. çok eğlenceli olmuş bende bayıldımmm temana :))) iyi bloglamalar :)))

    YanıtlaSil
  7. Please remove the coffee cup and stack of books image from this post. This image was made and copyrighted exclusively for caffeinated book reviewer. thank you ;0

    YanıtlaSil